آنها را کاملا با نادیده گرفتن رژیم های کتوژنیک تماشا کنید و درس را آموزش دهید

کاهش وزن با رژیم کتوژنیک رژیم کتوژنیک شما را طی کاهش وزن سیر نگه میدارد و از مشکلاتی مثل پرخوری عصبی که بر اثر گرسنگی حاصل از رژیم لاغری ایجاد میشود پیشگیری خواهد کرد، چه بهتر از آن که گرسنه نمانیم و کاهش وزن هم 8 استراتژی‌های برنده برای استفاده برای کتوژنیک برای لاغری 1402 داشته باشیم؟ یعنی به عبارت دقیقتر چه زمانی طول می کشد تا بدن ما در برابر شرایط جدید تغذیه ای که برنامه رژیم لاغری بر آن اعمال می کند تسلیم شود؟ به هر حال، کلمه “کم” یک عبارت نسبی است. در این نوع رژیم میزان مصرف کربوهیدرات کم، چربی زیاد و پروتئین به میزان متوسط است، به عبارت دیگر 75 درصد چربی، 20 درصد پروتئین و تنها 5 درصد کربوهیدرات در این نوع رژیم مصرف میشود. مرحله دوم: این بدن شما را مجبور به یافتن یک منبع سوخت جایگزین میکند: چربی (به آووکادو، روغن نارگیل، ماهی قزل آلا فکر کنید). در آنجا میتوانند به عنوان منبع انرژی، برای مغز و عضلهها استفاده شوند. رژیم غذایی کتوژنیک، بر اساس مصرف بسیار اندک کربوهیدرات و در عوض چربی زیاد و پروتئین متوسط بنا شده و با فهرستی طولانی از مزایای بالقوه برای سلامتی، به یکی از رژیمهای غذایی محبوب بدل شده است.

آیا در کتو چربی سوزی بیشتر میشود؟

البته به خاطر داشته باشید که رژیم کتوژنیک بیشتر شامل چربی است و این احتمالا توضیح میدهد که چرا چربی بیشتری در طول ورزش میسوزد. توجه داشته باشید که منظور از چربی بالا مصرف چربیهای سالم مانند روغن نارگیل، روغن زیتون، دانههای روغنی و موارد مشابه میباشد. روش کار رژیم کتوژنیک اینطور است که شما کالری بیشتری را از پروتئین و چربی به دست آورید و کربوهیدرات کمتری مصرف کنید. کتون مولکولی است که در زمان کاهش مصرف قند، در کبد و در اثر مصرف چربی تولید میشود. آیا در کتو چربی سوزی بیشتر میشود؟ آیا رژیم کتوژنیک عوارضی هم دارد؟ ممکن است به این دلیل باشد که سطوح پایین انسولین ناشی از این رژیمها میتواند بدن شما را از تولید کلسترول بیشتر باز دارد. شباهت زیاد این میوه به پرنده ی بومی استرالیاست و به جز نامش خاستگاهی در این قاره ندارد. رژیمهایی همچون پالئو و رژیم غذایی پارینهسنگی ممکن است از نظر نسبت بزرگمغذیها متفاوت باشند، اما معمولاً حاوی پروتئین زیاد هستند و عوارض مصرف زیاد پروتئین را به همراه دارند.در حالی که رژیم کتوژنیک (کتو) بر چربی تاکید میکند، میتواند دارای پروتئین زیاد باشد.

 C on te​nt has  be᠎en gen​er​at​ed with t he help of GSA C​onte᠎nt  Gen erat or DEMO !

کتوژنیک رژیم مواد غذایی چیست

همه مواد غذایی چربی دار. در رژیم گیاهخواری وگان، تنها مواد غذایی گیاهی مانند سبزیجات، میوه ها و غلات مصرف می شود و محصولات حیوانی مانند انواع گوشت ها، تخم مرغ و لبنیات حذف می شوند. اما آنچه در نظر گرفته نمی شود عوارض این رژیم ها در صورت استفاده طولانی مدت است. ولی در نظر بگیرید که استفاده طولانی مدت از این رژیم با عوارض شدیدی می تواند همراه باشد. این نوع، مشابه نوع استاندارد این رژیم غذایی است، اما مصرف پروتئین در آن بیشتر است. با این حال، تاثیر آن بر عملکرد ورزشی همچنان موضوع بحث است. مطالعات نشان میدهد که رژیم کتوژنیک ممکن است چندین جنبه از عملکرد ورزشی را بهبود بخشد. رژیم های کتوژنیک همچنین دارای اثرات درمانی در صرع ، دیابت نوع ۲ و چندین بیماری مزمن دیگر می باشند. اما می توانید با دستور العمل های متنوع، جذابیت ویژه ای به طعم این میوه پر خاصیت بدهید. اگرچه رژیم کتوژنیک ممکن است برای فعالیتهای شدید مناسب نباشد، اما برخی مطالعات نشان دادهاند که احتمالا عملکرد ورزشکاران استقامتی را ارتقا میدهد. رژیم کتوژنیک شامل محدود کردن شدید مصرف کربوهیدرات است که منبع اصلی انرژی بدن هستند. دوما احساس گرسنگی به شما نمی دهد و سوما احتیاج به تلاش شما برای سوزاندن کالری از طریق ورزش های شدید ندارد.  Th is con᠎tent was ​do ne with the he​lp of GSA Content Gen​er᠎ator Dem oversi​on᠎.

کتوژنیک ورزش رکنا: با رژیم غذایی کتوژنیک می توان حمله های بیماران مبتلا به صرع را کاهش داد. از آنجایی که رژیم کتوژنیک نیاز به مصرف چربی بالایی دارد، افراد باید در هر وعده غذایی چربی بخورند. در واقع، یک مطالعه کوچک در پیادهرویهای مسابقهای نشان داد که رژیم غذایی توانایی بدن برای سوزاندن چربی در حین ورزش را افزایش میدهد؛ حتی در طول طیف وسیعی از فعالیت بدنی با شدتهای مختلف. مطالعه دیگری روی ۲۲ ورزشکار نشان داد که پیروی از رژیم کتوژنیک، باعث افزایش چربیسوزی در یک دوره ۴ هفته ای میشود. اما مطالعه دیگری هم روی ۲۰ ورزشکار استقامتی، در شرایط پیروی از رژیم کتوژنیک انجام شد که نتیجه مشابهی داشت: پیروی از رژیم کتو به مدت ۱۲ هفته چربیسوزی در حین ورزش را افزایش داد و عملکرد ورزشکار را بهبود بخشید. در یک مطالعه مشخص شد که میزان تری گلیسیرید، تنها در 10 هفته به 107 میلیگرم در لیتر کاهش یافته است . اگرچه به صورت بالقوه، رژیم کتوژنیک برای عملکرد ورزشی مزایایی دارد، اما چند اشکال را هم باید در نظر گرفت. بنابراین، تغییر رژیم کتوژنیک میتواند بر عملکرد ورزشی و سطح انرژی تاثیر منفی بگذارد، به خصوص که بدن شما با استفاده از چربی به عنوان سوخت جایگزین کربوهیدرات، سازگار میشود.

گرچه اغلب گفته

میشود از مصرف چربی به خاطر کالری بالایی که دارد اجتناب کنید، اما بررسیها نشان دادهاند که رژیم کتوژنیک نسبت به رژیمهای کم چرب، تاثیر بیشتری در کاهش وزن دارد. یک پرتقال کوچک، 13 گرم کربوهیدرات دارد. این یک مزیت مهم است که رابطه بین وزن و دیابت نوع 2 را نشان می دهد. یکی از شاخصهای مهم بیماری قلبی، سطح کلسترول شماست و یک رژیم غذایی کتوژنیک میتواند مفید باشد. توت فرنگی یکی دیگر از میوه های خوش طعم، شیرین و محبوب است که حضور آن میان میوه های کتویی باعث خشنودی می باشد. به نیازهای روحی بدن در کنار نیازهای جسمی آن توجه کند. در هر دو رژیم کتوژنیک و لوکارب کربوهیدرات محدود میشود اما به طور کل با هم متفاوت هستند. رژیم لوکرب یا رژیم کم کربوهیدرات و رژیم کتوژنیک دو نمونه از رژیم های پرطرفدار هستند که کربوهیدرات دریافتی شما را محدود میکند.

رژیم کتوژنیک برای کبد چرب

تا حدودی به این دلیل که رشد عضلانی به میزان کافی پروتئین نیاز دارد و برخی از نسخههای این رژیم غذایی شامل محدود کردن میزان پروتئین دریافتی است. در حالی که رژیم کتو تقریباً نیاز به مصرف هیچ کربوهیدراتی ندارد. نباید مصرف کربوهیدرات رو بعد از برنامه غذایی ناگهانی بالا ببرین چون باعث نوسانات قند خون در بدن میشه. چربیهای اشباع کلسترول بد خون را بالا میبرند که ریسک بیماریهای قلبی را به همراه دارند. چاقی عوارض زیادی دارند و اگر برای درمان چاقی فکر نشود، جالب است بدانید که سالیانه میلیونها نفر بر اثر چاقی میمیرند! این امر نقش اساسی در درمان سندرم تخمدان پلی کیستیک دارد. تابدیکس گفت: «کم کردن میزان کربوهیدرات معمولا زمینه را برای پرخوریِ آنها در جای ریزش مو در رژیم کتوژنیک علل و درمان دیگری فراهم میکند. اگرچه آنها کاهش وزن و بهبودهایی را در وضعیت التهاب عضلات تجربه کردند، اما در فعالیتهایی با شدت بالا، با مشکل مواجه شدند. Th is ​post has  been wri᠎tten by GSA C ontent G ener at​or Demov ersion!

خب سعی کردم مقدمه خودمونی رو بنویسم و اما حالا میخوام از چیزهایی که در مورد رژیم لاغری و غذایی یاد گرفتم بنویسم. مساله مهمی که در مورد چهل روز تا لاغری وجود دارد ، مقاومت بدن در برابر تغییرات است. این رژیم ممکن است برای برخی افراد عوارض جانبی ایجاد کند و مشکلاتی برای سلامتی فرد به وجود آید. طی سالهای اخیر تحقیقات زیادی بر تاثیر انواع رژیمهای غذایی بر وضعیت سلامتی افراد مختلف انجام شده است. این رژیم معمولا به چهار شکل مختلف تجویز میشود اما رژیم کتوژ استاندارد و کتوژنیک با پروتئین بالا از اشکال رایج آن هستند. رژیم کتوژنیک چندین ورژن مختلف دارد. رژیم کتوژنیک چه تاثیری بر ورزشکاران دارد؟ با این حال، در همین مطالعات، کاهش در سایر معیارهای عملکردی ورزشکاران هم گزارش شد. به گزارش بهداشت نیوز: در دنیای رژیم های کاهش وزن اغلب اوقات غذاهای کم کربوهیدرات و پرپروتین مورد توجه هستند. به گزارش برنا؛ 40سالگی سنی است که بسیاری از افراد به سبک زندگی و رژیم غذایی خود نگاه دوبارهای میاندازند و بسیاری از عادتهای ناکارآمد را از زندگی خود حذف میکنند. در بسیاری از موارد، شما میتوانید میوه، سبزیجات و لوبیا بخورید، در حالیکه مصرف غلات، غذاهای پخته شده در فر و قندهای فرآوری شده را حذف یا باید کاهش دهید.

کتوژنیک و ورزش

چون سالها به یک

شیوه و سبک زندگی عادت کردهاید و ممکن است در اوایل گرفتن این رژیم، حذف مواد قندی کمی برایتان دشوار و آزاردهنده باشد. در حالت معمول (بدون رژیم کتوژنیک) سوخت تامین کنندهی انرژی بدن از مواد قندی به دست میآید. کاهش هوس غذایی وقتی چربی رو به عنوان سوخت میسوزونید، قند خونتون بیشتر از هر زمان دیگهای ثبات داره، در نتیجه هوس خوردن قند و کربوهیدرات به شدت کاهش پیدا میکنه. به هرحال، رژیم غذایی کم کربوهیدرات برخی از طبقه بندی ها در معنای “کم” را ندارد و اغلب در مورد پروتئین و چربی توصیه شده اهمال میشود. بنابراین منبع اصلی انرژی بدن چربی ها خواهند بود. رژیم غذایی افراد را به استفاده از ملون ها تشویق می کند تا مقدار کاهش وزن را افزایش دهند. علاوه بر این، تحقیقات دیگر نشان میدهد که افزایش سطح کتونها در خون، میتواند احساس خستگی را افزایش و میل به ورزش را کاهش دهد. چندین مطالعه نشان دادهاند که رژیم کتوژنیک به تسریع ریکاوری عضلات بعد از تمرینات ورزشی کمک میکند. در این مطلب، نحوه اثرگذاری رژیم کتوژنیک بر تمرینات ورزشی را میخوانید. این رژیم برای تازهکارها مناسب می باشد. بنابراین، پیروی از یک رژیم کتوژنیک کمکربوهیدرات احتمالا برای این نوع فعالیتها مناسب نباشد.

برخی تحقیقات نشان میدهد که پیروی از رژیم کتوژنیک ممکن است به افزایش چربیسوزی در حین ورزش کمک کند. با این حال، این مطالعه با استفاده از مکملهای کتون انجام شد، نه با پیروی از رژیم کتوژنیک (که متابولیسم بدن را در وضعیت کتوز قرار میدهد) . کتوز برای کاهش اشتها هم گزینهی خوبی است. البته این نکته مهم است که مصرف پروتئین متعادل شود، به این دلیل که پروتئین در صورت مصرف زیاد میتواند به گلوکز تبدیل شود، که ممکن است انتقال به حالت کتوز را به تاخیر بیندازد. • مواد معدنی: نمک اضافه شده و سایر مواد معدنی می توانند در هنگام شروع رژیم، به دلیل تغییر در تعادل آب و مواد معدنی، مهم باشند. با این حساب تولید این مولکول در رژیم کتو مهم ترین علت نام گذاری آن به شمار می آید. احتمال بازگشت مجدد چاقی و اضافه وزن را از بین برده یا لااقل سرعت آن را بسیار کند گرداند.