نکات اساسی برای زندگی سالم


مردم همیشه سعی می کنند زندگی ، کار ، معشوق ، شادی ، تعطیلات و لیست کارهای بی پایان را متعادل کنند.

شما می پرسید ، آیا از من انتظار می رود که سالم غذا بخورم ؟؟؟

می بینید ، زمان بندی واقعاً مسئله اینجا نیست.

ابتدا

من با افراد زیادی صحبت کرده ام که می گویند مشغول آشپزی هستند یا زمانی که دو یا سه قسمت از سریال مورد علاقه خود را تماشا می کنند مشغول انتخاب غذای سالم تر هستند.

با صدا آشنا هستید؟

من درک می کنم که مردم (100٪ من در این مورد مقصر هستم!) همیشه بیش از حد مشغول هستند و در نهایت هر چیزی ، نوارهای پروتئینی ، میان وعده های فرآوری شده را به دست می آورند …

اما در واقعیت ، اگر به طور معمول اتفاق بیفتد ، چیزی برای ارائه وجود دارد. و سلامتی شما همیشه باید در لیست کارهای انجام شده بسیار بالا باشد. برای مراقبت از خود و عزیزان به قدرت و سلامتی نیاز دارید.

در اینجا چند روش ساده وجود دارد که می توانید به شیوه ای بسیار انعطاف پذیر و سالم به خودآگاهی بیشتری دست پیدا کنید- بنابراین می توانید بهترین احساس خود را شروع کنید:

1. حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید. صبح از خواب بیدار شوید و روز خود را با یک پیمانه آب شروع کنید. روز خود را با حداقل یک لیوان 250 میلی لیتری آب به پایان برسانید و شما قسمت سوم آن هستید! بقیه کیف خود را بردارید و در صورت لزوم حرکت کنید!

2. میان وعده های سالم همراه داشته باشید. اگر وسوسه وجود داشته باشد و شما آماده نباشید ، مقاومت در برابر آن دشوار خواهد بود. بادام ، کره آجیل ، کیک برنج ، شکلات تلخ ، میوه ، ماست یونانی و…

3. صبحانه بخورید. این شما را برای یک روز متمایز می کند و تمرکز شما را حفظ می کند ، در طول روز میل کمتری به کافئین و شکر برای انرژی دارد و هنگامی که با ترکیب خوبی از پروتئین و چربی همراه می شوید ، به تعادل قند خون شما کمک می کند!

4. به هر وعده غذایی سبزیجات سبز اضافه کنید. و مخلوط کنید. به کدو تنبل با لوبیا سبز و مقداری اسفناج فکر کنید- همه آنها را با سیر و روغن زیتون مخلوط کنید. یوم!

5. در صورت امکان از مصرف سس خودداری کنید. در عوض آن را ساده نگه دارید. روغن زیتون ، آب لیمو ، نمک و فلفل. خیلی خوشمزه

6- از چربی نترسید. چربی برای همه سلول های ما ضروری است. این یک گزینه نیست. این یک ضرورت است.

7. اضافه. تعداد کمی از افراد مقدار مناسب میکرو و ماکرو را برای نیازهای روزانه خود دریافت می کنند. به عنوان مثال ، اگر از قرص های ضد بارداری استفاده می کنید ، باید یک کمپلکس b مناسب را اضافه کنید. این قرص سطح ویتامین B شما را کاهش می دهد. چیز وحشتناکی

8. استراحت کنید. قدم بزنید ، نفس بکشید ، قهوه بخورید ، به پادکست گوش دهید ، کتاب بخوانید. “کار” شما هر چه باشد ، بروید آن را انجام دهید.

9. خودتان را دوست داشته باشید. به راحتی خودت. خود را آهسته کنید.

10. اطرافتان را با افرادی احاطه کنید که به شما احساس خوبی می دهند ، به افکار خوب فکر می کنند و برای حرف شما ارزش قائل هستند. اگر آنها لیاقت شما را ندارند ، در برابر سطح آنها تعظیم نکنید.

توجه داشته باشید که سه مورد آخر حتی مربوط به غذا یا تغذیه نیست.

شما تنها کسی هستید که به شماره 1 اهمیت می دهید.

ایکس



دیدگاهتان را بنویسید