آیا خودتان تمام شده اید؟ – Beaupre Coaching کاهش وزن و مربیگری زندگی



آیا می دانید ترک سیگار می تواند عادتی باشد که اهداف کاهش وزن شما را از بین می برد؟

من همچنان روی NOT NOT TITITING کار می کنم.

من قبلاً یک ترک کننده متخصص بودم.

من در دهه 80 یک تجارت کوچک داشتم و آن را رها کردم.

من در تئاتر و سینما بودم و متوقف شدم. من هنوز دلایل ترک من (داشتن خانواده) را دوست دارم ، اما در واقع آن را ترک کردم.

من برنامه های غذایی سالم را برای کاهش وزن و قطع هر یک امتحان می کنم. من از گیاهخواری دست کشیدم ؛ من دیگر گیاه خوار نشدم. کار اتکینز را متوقف کردم.

من همیشه به ورزش فکر می کنم. به خصوص اگر من تلویزیون تماشا می کنم. من “لوبیا” را به خاطر دارم. بیان من را بدون ترس از آسیب دیدن کمرم به ورزش می برد و یک بسته شش تایی به من می داد. وقتی شماره صفحه تلویزیونم را گرفتم ، به خودم قول دادم “مطمئناً این ساعت تمرین می کنی.” حتی برای اولین بار که آن لوبیا را دمیدم (شما باید آن را با هوا پر کنید) ، بوم-من به کمرم آسیب رساندم. من ترک کردم

سپس Groupon برای اصلاح پیلاتس در خانه وجود دارد. شاید تغییر اصلاحات پیلاتس من زندگی من را تغییر دهد. من برای اولین بار از آن استفاده کردم ، شانه ام درد کرد و متوقف شدم.

من قبلاً به یوگا می رفتم – اینتگرال و بیکرام ، ترک کردم.

سپس DVD بدن ساحل وجود دارد. چیزی که فکر می کردم! می توانید بگویید که من قبل از شروع آن را متوقف کردم.

ما کمی پول سرمایه گذاری کردیم و به دلیل عدم وقت گذرانی و آموزش آن را رها کردیم تا بتوانیم از یادگیری چیزهای جدید رنج ببریم.

من این کار را ترک کردم زیرا واقعاً متعهد به ورزش نبودم. می دانستم که باید ، اما نه….

پیامدهای توقف های زیاد من این است که در توقف ماهر شده ام.

هرچه بیشتر در کاری تمرین کنید ، در آن فعالیت بهتر خواهید بود.

انتظار داشتم خودم را متوقف کنم. من از چیز جدیدی هیجان زده بودم و سپس در آینده ای نه چندان دور شکست را دیدم.

مدتی به عواقبی که از ادامه ترک اضافه وزن و بد فرم بودن ، ناراضی و خود انتقادی دریافت کرده بودم ، نگاه کردم.

اگر اطلاعات زیادی در مورد مغز و سازگاری و توانایی یادگیری آن در هر سنی داشته باشم ، می دانستم که می توانم ترک کردن را متوقف کنم.

خوردن غذاهای کامل مانند من ، به مهارت های جدیدی نیاز دارد. اما از آنجایی که من مدتهاست این مهارتها را تمرین می کنم ، تلاش کمی انجام شده است یا اصلا انجام نشده است. من به ترک آن فکر نکردم زیرا در حال حاضر من فوایدی در مغز دارم که این فعالیت ها را به ذهن ناخودآگاه من می رساند و اساساً عادت های جدیدی ایجاد می کند.

یکی از پیامدهای این امر این است که هیچ تصمیم سنجیده ای برای تصمیم گیری وجود ندارد ، زیرا وقتی صحبت از مراقبت از بدن من می شود ، من قبلاً ذهنیت و عواقب مراقبت را دارم.

در طول فرآیند ایجاد طرز فکر جدید مغذی ، باید مفهوم شکست خود را نیز توضیح دهم. در اوایل زندگی من موفقیت به معنای اجتناب از خجالت یا خجالت به هر قیمتی بود. شکست دشوار بود زیرا افکار من در مورد آن باعث ایجاد احساس شرمندگی شدیدی شد. کی می خواهد این احساس را داشته باشد؟ در اولین پیش بینی خجالت ، متوقف می شوم. بیشتر اوقات این به معنای تلاش نکردن است.

پس از تغییر طرز فکرم ، تصمیم گرفتم که اگر بتوانم از هر موقعیتی درس بگیرم ، این یک شکست نخواهد بود. قبلا تصور می شد که نمی توان یک کار را انجام داد-کاهش وزن. ورزش؛ درخواست برای یک شغل جدید-می تواند چنین اضطرابی را ایجاد کند. توقف یک تسکین است.

با گذشت زمان ، من خیلی بیشتر می خواستم. من بدن قوی ، سلامتی و آزادی می خواهم. سالها آمدند و گذشتند ؛ من متوجه می شوم که شتاب ندارم زیرا توقف های زیادی دارم.

در یک نقطه – پس از مشاهده اعضای خانواده به اندازه کافی از مشکلات بهداشتی رنج می برم – تصمیم گرفتم به سلامتی خود متعهد شوم. من یک برنامه و تمرین روزانه می کنم تا بتوانم دوره را ادامه دهم. برنامه با غذا کار می کرد ، اما من ورزش نکردم. لوبیا ، دستگاه پیلاتس را به خاطر دارید؟ وقتی شروع کردم ، احساس پیچ خوردگی در پشت یا شانه ام کردم و سپس هرگونه تمرین را متوقف کردم.

به یاد داشته باشید که مغز ما را می توان در ساخت ماشین ها مقصر دانست و مغز من متخصص است. اکنون متوجه شده ام که نتیجه ترک این است که هدف بلند مدت من هرگز محقق نخواهد شد.

اگر تا به حال مقاله پژوهشی دیگری در مورد ورزش و نحوه حمایت از مغز و سلامت جسمانی و وضعیت بهتر بخوانم ، متعهد می شوم فردی باشم که عاشق ورزش است. اکنون ، شما می توانید حداقل 2-3 بار در هفته ، علاوه بر دو کلاس پیلاتس ، مرا در ورزشگاه ببینید. من فقط این را به شما می گویم زیرا بیش از 10 سال است که ورزش نکرده ام !! شاید یک بار در یک ماه آبی کلاس یوگا داشته باشم.

من متوجه شدم که یادگیری محدودیت را متوقف می کنم و یادگیری کندی دارم. این دیگر مشکلی ایجاد نمی کند زیرا ، تا زمانی که من به سمت هدفم حرکت می کنم ، حتی اگر به 10 اشتباه نیاز داشته باشم تا از همان شکست درس بگیرم-بعداً یاد می گیرم.

در حال حاضر من بازی پینگ پنگ را آموخته ام زیرا به من لذت کامل می دهد. من حرکت میکنم؛ بازی کرد و به چالش کشید در حالی که من آنقدر خوب نیستم ، اما به طور کامل شیر نمی دهم. اما ، من از بازی خود هیجان زده ام!

حتی اگر یادگیری یک طرز فکر ساده مانند پینگ پنگ برای مغز من یک چالش باشد ، من حاضر هستم به آن پایبند باشم حتی اگر از حرکات احمقانه خجالت بکشم. من متوقف نمی شوم چرا؟ من میخواهم بازی کنم. من می خواهم بخندم. من ورزش پینگ پنگ را دوست دارم. من می خواهم مردان و زنانی که در بازی و بازی مهارت دارند به من ملحق شوند.

این یک مثال از اتصال نقاط بین هدف شما (آنچه می خواهید به آن برسید) و هدف شما (چرا می خواهید به آن برسید) است. ایجاد این ارتباط به شما کمک می کند که حتی اگر کمی ناراحت کننده باشید ، قطع نکنید.

چیزهایی هستند که من آنها را متوقف نکرده ام. تربیت دخترم شوهرم. شغل (های) من خانواده ی من. آموزش من. کسب و کار من. شما.

ترک یک گزینه نیست. از آنجایی که من اکنون به آن نگاه می کنم ، در تمام سالهایی که من کلاس را لمس کرده و ترک کرده ام ، هیچ چیز برای اجتناب از آن وجود ندارد.

شاید باید بزرگ شوم و مسئولیت را بپذیرم.

من مادر بودنم را متوقف نکردم و این یک چالش بود. من هرگز ازدواج نکردم (برای دومین بار). من سلامتی خود را متوقف نکردم من از این که می توانید غذای سالم را با خوشحالی انتخاب کنید ، دست بر ندارم.

یکی از شخصیت های تلویزیونی مورد علاقه من سو هک است. من همیشه برنامه را تماشا نمی کنم ، اما او بر من تأثیر گذاشت. او همیشه خوش بین است. حتی اگر مغز او و ما بتوانند شواهدی مبنی بر بازنده بودن او ارائه دهند ، او تصمیم می گیرد که خود را باور داشته باشد و به دنبال رویاهای خود ادامه دهد. نتیجه کمتر از 50 of از مواقعی است که او به آن می رسد. او ظاهر شد. او زنده است.

در سن من ، من تلاش نکردم. ترس از زندگی نکردن با شرم و خجالت همه جای من را ترک کرده است. من به خودم فرصت شکست یا موفقیت ندادم. من ساعت اول را کاملاً ترک کردم. فقط پنهان می کنم!

در حال حاضر ، گاهی اوقات احساس می کنم که سو هستم. من از او به عنوان الهام بخش خود استفاده می کنم. من هرگز نمی دانستم که آیا هدف بعدی خود را خواهم گذاشت یا خیر ، اما به سرعت وارد میدان شدم و تمام تلاش خود را کردم.

این چیزی است که من برای شما می خواهم.

در اینجا نکاتی وجود دارد که شما را از ترک منع می کند:

1. به هدف خود متعهد باشید (آنچه را که می خواهید) و آن را به هدف خود وصل کنید (چرا آن را می خواهید).

2. برنامه ریزی – برنامه ای را دنبال کنید تا با استفاده از PFC به هدف خود برسید.

3. از مدل برای ارزیابی نتایج خود استفاده کنید. عواقب ناشی از یک سری اقدامات است. اقدامات بر اساس احساس شما انجام می شود. افکار به شما حس می دهند. هر CTFAR را در مدل فعلی خود بررسی کنید تا ببینید نتیجه شما چگونه بر باورهای شما تأثیر می گذارد.

4. انتخاب کنید که در مورد هدف خود مشتاق باشید. با تربیت افکار جدید عشق ایجاد کنید.

5. تصمیم بگیرید که متوقف کردن عشق ، بدن و زندگی شما یک گزینه نیست.

6. انتظار می رود ناراحت کننده نباشد. بهش اعتماد کن. (استرس خوب – هورمسیس)

o انتظار داشته باشید اولین مغز شما بهانه های هیجان انگیز و محکم را برای توقف به شما ارائه دهد. خوب آموزش دیده بود!

o یادگیری مورد انتظار و عدم دستیابی به هدف ما.

7. منتظر موانع باشید – رویدادهایی که شما را به چالش می کشد و دلایلی که اگر در فکر ترک آن هستید ، انجام خواهید داد – من خسته شده ام. جرعه جرعه می خورم ؛ من خیلی طولانی کار کردم ؛ نمی دانستم چه می خواهم بخورم ؛ از غذایم خسته شده ام ؛ من به شیرینی ها / شراب نیاز دارم جای خالی را پر کنید | در دلخوری

8. به یاد داشته باشید که یک نقطه انتخاب وجود دارد – شما می توانید تعهد ، برنامه و رویای خود را به خاطر بسپارید. به آینده ای که می خواهید بروید یا می توانید متوقف شوید و به سمت بیماری که از آن آگاه هستید حرکت کنید. شما مسئول هستید. شما درون بزرگسال هستید!

اگر برای ترک اعتیاد آموزش دیده اید ، می خواهید ببینید که در کجا زندگی خود را متوقف خواهید کرد و در نتیجه آن چه چیزی به دست آورده اید.

  • قضاوت بر اساس یک هدف. از خود بپرسید چرا آن را می خواهید و چقدر متفاوت است وقتی آن را دریافت می کنید. چرا آن را میخواهید؟ آیا این هدف با عشق شما هماهنگ است؟ زندگی تصویر بزرگ شما؟

  • متعهد شوید که یاد می گیرید چگونه نشکنید حتی اگر سخت باشد و شما بخواهید.

  • موفقیت و شکست را در ارتباط با هدف خود تعریف کنید. شکست متوقف می شود. تا زمانی که در بازی هستید به هدفتان موفق خواهید بود. در سفر زندگی کنید ، نه فقط مقصد.

  • به دنبال الهام باشید و اقدامات گسترده ای انجام دهید.

فکر کن سو هک ایجاد یک طرح؛ اقدامات زیادی انجام دهید و تسلیم نشوید ؛ بشویید و تکرار کنید

سو هک در وسط.



دیدگاهتان را بنویسید