درک بهترین روغن برای رژیم کتوژنیک

چیت در رژیم کتوژنیک چیست مرور سیزده پژوهش نشان داد که پس از رژیم بسیار کم کربوهیدرات، رژیم غذایی کتوژنیک نسبت به رژیم کم چربی برای کاهش وزن در 8 استراتژی‌های برنده برای استفاده برای کتوژنیک برای لاغری 1402 بلندمدت مؤثرتر است. نسخههای متفاوتی از رژیم کتوژنیک وجود دارند که عبارتند از: – رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD): رژیم غذایی بسیار کم کربوهیدرات با مصرف پروتئین در حد متوسط و چربی زیاد است. به طور کلی، باید بدانید که رژیم کتوژنیک بیشتر از اینکه یک رژیم لاغری باشد، یک روش درمانی است. تنها چیزی که واقعاً مشخص است، موفقیت در کاهش وزن و چربی است. به نظر می رسد که دختران بیشتر از پسران در رده های سنی زیر ۲۰ سال چربی اضافه می کنند و این خود می تواند توجیه کننده بالا بودن BMI دختران نسبت به دختران در یک سن مشخص باشد. اثرات طولانی مدت رژیم کم کربوهیدرات هنوز مشخص نیست، اما رژیم کم کالری می تواند پایدارتر باشد. معمولا ۴۰-۳۵ درصد کالری در رژیم مدیترانه ای از چربی تامین می شود که شامل مقادیر زیاد چربی غیراشباع مونو از روغن زیتون می باشد. آنها پر از مواد مغذی هستند و شما میتوانید مقادیر بسیار زیادی از آنها را میل کنید بدون اینکه کالری و کربوهیدرات زیادی جذب کنید.  Po​st has be en generat᠎ed  by GSA  Conte᠎nt Generat or DE MO!

نحوه رژیم کتوژنیک

علاوه بر این، رژیم غذایی مدیترانه ای مصرف غلات تصفیه شده، چربی های ترانس، روغن های تصفیه شده، گوشت های فرآوری شده، شکر اضافه شده و سایر غذاهای بسیار فرآوری شده را محدود می کند. سپس برگ های جدا شده را در آب جوش به مدت یک دقیقه قرار دهید تا برگ ها نرم شود. یک پیادهروی آرام به مدت 20 دقیقه در روز میتواند کافی باشد. یکی از این عوامل، اتیولوژی یا علت چاقی در فرد درخواست کننده رژیم کتوژنیک می باشد. بنابراین، هنگامی که شما یک رژیم غذایی ketogenic را دنبال می کنید، بدن شما به جای کربوهیدرات، چربی را برای کسب انرژی بدن مصرف می کند، بنابراین در این فرآیند اکثر افراد حتی در هنگام مصرف کالری زیاد و چربی کافی از طریق رژیم غذایی خود، وزن و چربی بیش از حد بدن را به سرعت از دست خواهند داد. اما در رژیم کتوژنیک, بدن از چربی به عنوان سوخت استفاده می کند, شخص از گوشت ها و چربی ها مثل استیک و تخم مرغ استفاده می کند و سطح گلوکز و انسولین افت پیدا می کند (کبد چربی ها را به کتون تبدیل میکند) و کتون ها برای تامین انرژی در سلول های بدن مورد استفاده قرار می گیرند.

چطور یک متخصص بدون دانستن نیازهای ویتامینه یک بدن میتونه انوع و اقسام مولتی ویتامین های محلول در چربی رو پیشنهاد کله پاچه در رژیم کتوژنیک بده؟ رژیم غذایی کتوژنیک یک رژیم بسیار کم کربوهیدرات و با چربی بالا است. زمانی که شما بیش از حد چاق هستید احتمالا مبتلا به عوارضی مثب دیابت، فشار خون بالا و بیماریهای قلبی هم هستید به همین خاطر حتما برای پیروی از رژیم کتوژنیک با پزشک خود مشورت کنید و زیر نظر پزشک پیش بروید. رژیم کتوژنیک باعث تغییر در تعادل آب و مواد معدنی بدن شما شده که به همین خاطر باید نمک بیشتری به وعده غذایی خود اضافه کنید یا از مکملهای مواد معدنی استفاده کنید. معمولا این سوال زیاد پرسیده میشه : « توی رژیم کتوژنیک میشه از کالری شماری استفاده کرد ؟ بهطورکلی، کتون زدگی شامل محدود ساختن مصرف کربوهیدرات به حدود ۲۰ تا ۵۰ گرم کربوهیدرات در هر روز و پرکردن جای آن با استفاده از چربیهایی مانند گوشت، ماهی، تخممرغ، آجیل و روغنهای سالم است. کتون زدگی وضعیت سوختوسازی است که در آن بدن شما برای تجدیدقوا بهجای کربوهیدرات از چربی استفاده میکند. افرادی که رژیم کتو را دنبال میکردند، به طور میانگین ۲ پوند (۰.۹ کیلوگرم) بیشتر از گروهی که رژیم کمچربی را دنبال میکردند، وزن کم کردند.

مطالعه ی دیگری نشان داده است:« افرادی که رژیم کتوژنیک میگیرند، در مقایسه با افرادی که از رژیم انجمن دیابت انگلستان پیروی می کنند،سه مرتبه بیشتر وزن کم میکنند». ویتامین کا دارد بنابراین از لخته شدن خون پیشگیری نموده و استخوانها را تقویت میکند. البته قابل ذکر است که میزان تجربه هر شخص در آشپزی میتواند در بهتر شدن طعم این غذا تاثیرگذار باشد . البته صرفنظر از نوع آن، اگر با در نظر گرفتن تمام شرایط، تصمیم به رعایت این رژیم گرفتید، باید مقدار زیادی سبزیجات غیرنشاستهای مصرف کنید تا دچار عوارض ناشی از کمبود فیبر نشوید. تخم مرغ را می توانید به هر طریقی که می خواهید به غذا اضافه کنید البته بدون افزودن کالری اضافی. طرفداران این رژیم غذایی ادعا می کنند که شما می توانید با خوردن پروتئین و چربی، کاهش وزن پیدا کنید تا زمانی که از غذاهای پر کربوهیدرات اجتناب نمایید. اما در کمترین حالت در صورت رعایت کامل رژیم، می توانید امیدوار باشید که حداقل بین ۴ الی ۶ کیلوگرم از وزنتان را با رژیم کتو کم کنید. مصرف هر ماده غذایی دارای کربوهیدرات بالا باید به حداقل برسد.

رژیم کتوژنیک چه جوریه

تغییر در سوختوساز، قند خون بالا و اختلال در عملکرد انسولین از مشخصههای دیابت هستند. همچنین رژیمهای غذایی کتوژنیک برای پیشگیری از ابتلا به دیابت، سرطان، صرع و آلزایمر مزایایی دارند. رژیمهای کتو چرخهای و هدفمند اخیراً اضافه شدهاند و بیشتر توسط ورزشکاران یا بدنسازان استفاده میشوند. این رژیم غذایی در حال حاضر برای درمان انواع سرطان و کاهش رشد تومورها مورد استفاده قرار گرفته و موثر بوده است. خوردن چه مواد غذایی در این رژیم مجاز است؟ به بیماری دیابت ممکن است در صورت خوردن کربوهیدرات بیشتر از بدنشان، در معرض خطر باشند، زیرا مصرف کربوهیدرات، بر قند خون آنها تأثیر میگذارد. در حالی که آنها تحت یک پیش فرض کار می کنند ، از نظر فیزیولوژیکی بسیار متفاوت هستند ، خصوصا در تأثیر آنها بر کتون های خون. در یک متاآنالیز که روی ۱۳ کارآزمایی کنترل شده تصادفی مختلف در سال ۲۰۱۳ انجام شد، محققان دریافتند افرادی که رژیم های کتو را دنبال می کنند، ۲ پوند بیشتر از افرادی که رژیم های کم چرب دارند؛ در طی ۱ سال وزن از دست می دهند. از اونجایی که رژیم کتو یک رژیم بسیار چرب هست و صفرا در هضم چربی ها نقش کلیدی داره بنابر این توصیه به گرفتن رژیم کتو نمیشه.

آنها سالمتر و سیرکنندهتر هستند و احتمال اینکه باعث پرخوری شوند بسیار کمتر از غذاهای فرآوری شده است. یا چند بار سختی انواع رژیم لاغری را تحمل کردید اما نتیجه مناسب و دلخواهی از آن نگرفتید؟ هریمند که مطالعاتی را در مورد بدن انجام داده اند اما این گونه چند مورد مورد مطالعه رژیم کتوژنیک برای چه سنی مناسب است قرار گرفته است. بیشتر بخوانید: کلسترول خون نرمال چند است؟ رژیم کتوژنیک به کاهش عوامل خطرزا مانند چربی بدن، میزان کلسترول HDL (خوب)، فشارخون و قند خون کمک میکند. درواقع، پژوهشهای زیادی نشان میدهند این رژیم غذایی میتواند به کاهش وزن و افزایش سلامت شما کمک کند. در حال حاضر مطالعات نشان دادهاند که این رژیم غذایی میتواند برای طیف گستردهای از شرایط سلامت مفید باشد: – بیماری قلبی. ممکن است در هفته اول برنامه رژیم غذایی بین 2.3-4.5 کیلوگرم و گاهی اوقات بیشتر وزن کم کنید و بعد از آن به طور مداوم چگونه رژیم کتوژنیک را شروع کنیم؟ شواهد نشان میدهد که مصرف پروتئین کافی ممکن است عوامل خطر ابتلا به کاردیومتابولیک، اشتها و وزن بدن را بهبود بخشد.

عوارض رژیم کتوژنیک در شیردهی

خواب به دلایل زیادی مهم است و کمبود خواب یکی از بزرگترین عوامل خطر برای افزایش وزن است. از جمله قواعد اصول رژیم فیت فست این هست که شما باید در طول این مدت، بین 1000 تا 1200 کالری در روز مصرف کنید. این موضوع یک مزیت مهم در این رژیم است؛ زمانیکه رابطهی بین وزن و دیابت نوع دوم را در نظر میگیریم. از طرفی این نوع رژیم غذایی در میزان خواب، استرس و میزان روابط عاطفی شما با اطرافیانتان تاثیرات منفی شدیدی دارد که اینها همگی جهت داشتن یک روند روتین و منظم در مسیر دستیابی به وزن دلخواه لازم هستند. کتواسیدوز وقتی رخ میدهد که سطح کتون در خون از کنترل خارج میشود. الکل: بدلیل کربوهیدرات موجود در اغلب نوشیدنیهای الکلی موجب خارج شدن بدن از حالت کتوزیس میشود. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود رژیم کتوژنیک نسبت به رژیم های غذایی کم چربی برتر باشد ، از جمله افزایش مصرف پروتئین ، که مزایای بی شماری را برای فرد فراهم می کند.

۷. شکمی تشک همراه خود تخم مرغ : تخم مرغ برای ادغام کردن ویتامین ب۱۲ است، ویتامینی کدام ممکن است چربی های هیکل را اجتناب کرده اند بین می برد. علاوه بر این آب زیادی کدام ممکن است دارند، املاح معدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین های فراوانی را هم برای ما به ارمغان می آورند. حاوی کربوهیدرات که بیشتر در رژیم غذایی کتوژنیک منع می شوند، حاوی کربوهیدرات های پیچیده یا پلی ساکارویید هستند. از آن مهمتر، رژیم کتوژنیک موجب کاهش فشار خون دیاستولیک و میزان تری گلیسرید میشود .مطالعه دیگر بر روی ۳۴ فرد بزرگسال پی برد افرادی که برای هشت هفته رژیم کتوژنیک گرفته بودند، نسبت به افرادی که رژیم کمچرب گرفته بودند، پنج برابر بیشتر چربی کل بدنشان را کاهش دادند. بیش از همه نسخههای این رژیم در مورد نسخه استاندارد تحقیقشده است و همان نسخهای است که بیشتر توصیه میشود. همچنین لازم است تا پروتئین را در حد معتدل مصرف کنید. ورزش اگرچه برای لاغر شدن لازم نیست اما میتواند به شما در کاهش وزن سریع بهترین روغن برای رژیم کتوژنیک تر کمک کند. این نوع رژیم, رژیمی نیست که به عنوان یک آزمایش استفاده کنید.

آفتابنیوز : اگر تصمیم دارید با استفاده از رژیم غذایی کتوژنیک از وزن اضافهتان بکاهید، بهتر است قبل از آن از خطرات این رژیم غذایی آگاه شوید: ۱. این رژیم به عنوان یک راه حل شگفت آور کاهش وزن تبلیغ می شود, اما این برنامه غذایی در واقع یک رژیمی است که از لحاظ پزشکی می تواند با خطرات جدی همراه باشد. در این رژیم کربوهیدرات بسیار کمتری دریافت میکنید، مصرف پروتئین را در حد متوسط حفظ کرده و ممکن است مصرف چربی را افزایش دهید.کاهش مصرف کربوهیدرات، بدن را در وضعیت متابولیکی به نام کتوز قرار میدهد، در این صورت برای تأمین انرژی بدن بهجای سوختن کربوهیدرات، چربیها سوزانده میشوند.بهتر است توضیح دادن در مورد رژیم کتوژنیک را با یک مثال ساده شروع کنیم. رژیم کتوژنیک، یک رژیم بسیار کم کربوهیدرات و پرچربی است که با رژیم غذایی اتکینز و رژیم غذایی کم کربوهیدرات شباهتهایی دارد. چون آن است در جدول خورده شدن کودک ملاحظه کردید غذای کمکی اجتناب کرده اند هفت ماهگی اجتناب کرده اند منصفانه بار در روز آغاز میشود. اگر شما از آن دسته افراد هستید که میوه ها و سبزیجات، بخش های جدایی ناپذیر وعده های روزانه تان هستند، برای از سر گرفتن رژیم کتو، باید آن دسته از سبزیجات مانند هویج، کلم بروکلی و اسفناج که میزان کربوهیدرات آنها ناچیز است استفاده کنید تا برنامه غذایی شما به هم نریزد.