اسرار خودی برای کتوژنیک چیست آشکار شد

کتوژنیک و ریزش مو ۵- کتوژنیک 8 استراتژی‌های برنده برای استفاده برای کتوژنیک برای لاغری 1402 ضد سرطان است؟ شما به مصرف کربوهیدرات نیاز دارید زیرا کربوهیدراتها به عملکرد شما در حین انجام تمرینات قدرتی کمک میکنند و برای بهبود عضلات مفید است. کربوهیدرات خالص مجموع کربوهیدرات غذایی منهای مجموع فیبر است. و از آنجاییکه رژیم کتوژنیک، پُر از چربیهای اشباع است میتواند ریسک بیماری قلبی را بالا ببرد. معمولاً در این رژیم اصل بر استفاده از روغنها و چربیهای سالم است. پیروی از رژیم غذایی که بتواند بدن را سالم نگه دارد و مطابق با سلیقه و قوای بدنی افراد باشد، رویکردی منطقی و درست است. در زمان رژیم بهلحاظ احساسی و بدنی چه حسی داشتید؟ جنس، سن، وزن، گروه خونی، میزان فعالیت های بدنی و ورزشی، آلرژی ها و … برای کاهش وزن در یک ماه روش ها و رژیم های زیای وجود دارند که ما در این مقاله به دو تا از آن ها یعنی رژیم لاغری کتوژنیک و رژیم روزه داری متناوب پرداختم و درباره آن ها و غداهای که باید در این رژیم ها مصرف شوند، اشاره کردیم. یک بررسی جامع در زمینه تغذیه ورزشی نشان داد که در حالی که تحقیقات در مورد تاثیرات طولانی مدت رژیم کتو وجود ندارد ، در کوتاه مدت رژیم کتو نسبت به سایر رژیم ها از نظر عملکرد افراد در فعالیت های بی هوازی ، هوازی و در برخی موارد حتی قدرتی در رده پایین تری قرار میگیرد.

مثلاً در یکی از انواع این رژیم تنها در ۸ ساعت از ۲۴ ساعت میتوانید غذا میل کنید و در ۱۶ ساعت دیگر تنها مجاز به نوشیدن آب و سایر نوشیدنیهای بدون کالری هستید. غذاهای مجاز رژیم کتوژنیک چیست؟ کاهش میزان انسولین و خوردن شکر یا غذاهای فرآوری شده ممکن است به بهبود آکنه کمک کند. همچنین چربی را در کبد به ترکیباتی به نام کتون تبدیل میکند که میتواند انرژی مغزی را تامین کند. در این شرایط کتون ها در خون تجمع پیدا می کنند و خون اسیدی می شود. 95.2% از مبتلایان به دیابت که رژیم کتوژنیک را دنبال کردند، توانستند مصرف داروهای دیابتشان را قطع کنند یا کاهش بدهند. پژوهشها نشان میدهند استرس، به ویژه استرس مزمن و کمبود خواب میتواند روی کاهش وزن تأثیر منفی داشته باشد. با این کار بدن شما با کمبود قند خون مواجه شده و مجبور به شکستن پروتئینهای و چربیها برای تأمین انرژی میشود. رژیم کتوژنیک می تواند به عنوان راهی برای کاهش وزن، یا برای کنترل قند خون باشد. رژیم کتوژنیک در کودکان در کنار شیمی درمانی راهی مناسب برای کنترل سرطان مغزاست. در مقاله لیست غذایی دیابت، انواع خوراکی ها و رژیم های مناسب افراد مبتلا به دیابت را بررسی کردیم؛ مطالعه این مقاله، برخی از باورهای نادرست در بین مردم را از بین می برد.

برنامه غذایی برای رژیم کتوژنیک

رژیمهای مختلفی در اینترنت پیدا میشوند که برخی از آنها غیراصولی و آسیبرسان، اما برخی نیز استاندارد هستند و به حفظ سلامت شما کمک میکنند. رژیم لاغری استاندارد باید تمام نیازهای بدن شما را تأمین کند و قابل اجرا در طولانیمدت باشد. نحوه کار این است که شما یک منبع گلیکوژن برای عضلات خود تأمین میکنید تا از آن استفاده کنید و پس از اتمام تمرین، حالت کتوتیک از سر میگیرید. برترین ها – ترجمه از هدی بانکی: اگر شما هم مانند میلیونها نفر دیگری که به دنبال شیوهی جدیدی از تغذیه هستند سعی دارید رژیم غذایی مناسبی برای خودتان پیدا کنید، شاید رژیم کتوژنیک که این روزها شهرت زیادی پیدا کرده توجه شما را به خود جلب کرده باشد. آیا مکمل های دیگری وجود دارند که به بیماران خود توصیه کنید ؟ از قدیم سیاست کلی نظام سلامت بر اساس تغییر سبک زندگی و کاهش وزن افراد در معرض خطر بوده و آگاهیهای زیادی هم در این زمینه وجود نداشته به همین دلیل امروزه اهمیت زیادی به این موضوع داده میشود. زمان زیادی برای خوردن هر وعده غذایی باید صرف شود.

نیاز نیست مقدار زیادی چربی به برنامه غذایی خود اضافه کنید؛ مگر اینکه به کالری اضافی نیاز داشته باشید. رژیم غذایی پُرچرب و کم کربوهیدرات و پروتئیندار کتوزنیک تابع این الگو است: 75 کالری از چربی، 15 تا 20 درصد از کالری از پروتئین و 5 تا 10 درصد از کالری از کربوهیدراتها باید باشد. هرچند که هر دو رژیم گفته شده محدودیت دریافت کربوهیدرات برای شما ایجاد میکنند اما این دو رژیم از نظر عملکرد دو رژیم کاملا مجزا هستند. بهترین توصیه این است که پیش از شروع هرگونه برنامهی کاهش وزن با متخصص تغذیه مشورت کنید تا بعد از بررسی نیازهای شما، رژیم مخصوص به خودتان را دریافت کنید. در واقع نزدیک به نیمی از افرادی که این برنامهی رژیمی را شروع میکنند هرگز آن را به پایان نمیرسانند. کاهش وزن مستمر و حفظ سلامت با رژیم غذایی یا ورزش بهتنهایی بهدست نمیآید؛ بلکه باید سبک زندگی خود را تغییر دهید و رژیم غذایی استاندارد و ورزش منظم را در برنامهی خود بگنجانید.

انعطاف رژیم: در

یک رژیم منعطف غذا یا گروههای غذایی خاصی ممنوع نمیشوند؛ بلکه رژیم شامل طیف گستردهای از غذاها از تمامی گروههای غذایی است. یک رژیم غذایی استاندارد باید حاوی مجموعهای از غذاهای مفید و مغذی و از تمام گروههای غذایی سبزیها، میوهها، غلات، محصولات پروتئینی، محصولات لبنی و خوراکیهای روغنی مفید باشد تا بتواند نیازهای تغذیهای بدن شما را فراهم کند. همانطورکه گفتیم، یک رژیم غذایی استاندارد باید حاوی تمام گروههای غذایی اصلی و مورد نیاز باشد. ما در این مقاله به بررسی ویژگیهای یک رژیم لاغری اصولی و استاندارد میپردازیم و به شما کمک میکنیم رژیم مناسب خود را پیدا کنید. اگر تازه با کتو آشنا شدید این نوع رژیم برای شما مناسب نیست. اگر برای شروع رژیم کتوژنیک اسرار دارید، میتوانید رژیم غذایی کتوژنیک دورهای (CKD) یا رژیم غذایی کتوژنیک هدفمند (TKD) را انتخاب کنید. TKD یک رژیم کتوژنیک هدفمند است، جایی که شما قبل از تمرین فقط به اندازه کافی کربوهیدرات مصرف میکنید تا بتواند در طول تمرین از کتوز خارج شود. در آغاز رژیم کتو بهتر است حجم غذا را خیلی کم نکنید و به اندازه ی نیاز بدن غذا بخورید.

۱.رژیم کتوژنیک استانداردSKD :این نوع رژیم کتوژنیک کربوهیدرات کمی داشته و میزان مصرف پروتئین به اندازه متوسط بوده و چربی بالایی دارد. سبزیجاتی که کربوهیدرات پایینی دارند: بیشتر سبزیجات سبزرنگ، گوجه فرنگی، پیاز، فلفل و … مشکل رژیم کتوژنیک این است که پایبند ماندن و پیگیری چنین رژیمی تقریبا غیرممکن است و بیشتر طرفداران این رژیم فقط میتوانند مدت کوتاهی آن را دنبال کنند و هر هفته روزی را از رژیم آزاد هستند. ثابت کردهاند. رژیم مدیترانهای درمیان ۴۱ رژیم غذایی متفاوت، بهترین رژیم غذایی از جهت تغذیه سالم شناخته شده که اساسی گیاهی دارد و برای بیماران دیابتی مناسبترین رژیم غذایی است و ضمنا راحتترین رژیم از نظر پیگیری میباشد. پیگیری ماکروها به شما کمک میکند تا رژیم غذایی را اصولی رعایت کنید و در سریعترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسید. از طرفی، بسیاری از رژیمهایی که وعدهی کاهش وزن در زمان کوتاه را میدهند مؤثر نیستند یا به سلامت شما آسیب جدی وارد میکنند.

کاهش وزن آهسته و پیوسته: کاهش وزن در زمان کوتاه وعدهی جذابی بهنظر میرسد؛ اما اغلب یا عملی نمیشود یا به سلامت شما آسیب جدی میزند. رژیمهایی که برخی از این گروهها را حذف میکنند به سلامت شما آسیب میزنند. ما در اینجا به بررسی مختصر برخی از این رژیمها میپردازیم. این می تواند به طور یکسان برای مربیان مبتدی، متوسط و همچنین مربیان باتجربه برای نظارت بر ماکروها استفاده شود. به منظور کم کردن این عوارض می توان از غذاهای کم کربوهیدرات برای چند هفته اول استفاده کرد. به عنوان مثال ۵ روز از رژیم کتوژنیک پیروی می کنید و ۲ روز باقی مانده مصرف کربوهیدرات را افزایش دهید. اگر نمیدانید چطور باید اینکار را انجام دهید از ماشین حساب BMR در این لینک استفاده کنید. در این رژیم بیشتر کالری خود را از پروتئینها و چربیها به دست میآورید و اغلب کربوهیدراتها را که هضم راحتتری دارند حذف میکنید. همانطور که قبلاً ذکر شد، کالریها هنوز هم مهم هستند و بهتر است در روزهای ابتدایی کالری مصرفی خود را محاسبه کنید. قبل از هرچیز باید بدانید که رژیم غذایی و ورزش دو اصل مهم کاهش وزناند.

کاهش وزن رژیم کتوژنیک

در این مطلب میخواهیم رژیم غذایی کتوژنیک را با رژیم مدیترانهای مقایسه کنیم و از نقاط قوت و ضعف آنها بگوییم و با ارائهی آخرین دست آوردها پیرامون جزئیات آنها، کمکتان کنیم تصمیم بگیرید کدامیک برای کاهش وزن شما و سلامت عمومیتان مناسبتر است. یک تفاوت دیگر: رژیم مدیترانهای یک شیوهی تغذیهای قابل تداوم و گیاه محور است که مزههای خوبی در خود دارد و محصولات محلی و فصلی استفاده میکند. برای تغییر وضعیت به سمت کتون زدگی، وعدهها اصلی و میان وعدهها باید بر محور چربیهایی چون روغنها، آووکادو و کره و بیکن و استیک باشد و کربوهیدراتها به حداقل ممکن محدود شوند یعنی تقریبا چیزی معادل مقدار کربوهیدراتی که از یک یا دو سیب در روز دریافت میکنید. رژیم کتوژنیک مقام ۳۸ام را در میان این رژیمها کسب کرده است. رژیمهای بسیار کمکالری: این رژیمها اگر زیر نظر متخصص تغذیه انجام شوند میتواند اثربخش باشند؛ اما مشکل اصلی این رژیمها، سختی اجرای آنهاست. وقتی صحبت از رژیم لاغری میشود، خیلیها یاد وعدههای غذایی بسیار کوچک و گرسنگیهای طولانی میافتند؛ اما حقیقت این است که یک رژیم غذایی استاندارد به این شکل نیست. آمادهسازی غذاهای کتوژنیک مستلزم دقت، لوازم کوچک مندرج و ظروف آشپزی نچسب مانند کاغذ پخت ،ماهیتابههای نچسب و ظروف سیلیکونی و غیره است.

رژیم کتوژنیک چیست و چه عوارضی دارد در این رژیم غذایی غذاهای دارای میزان بالای چربی اشباع مانند گوشتهای پرچرب و لبنیات با چربی کامل محدود میشوند. رژیم غذایی لاغری سریع به همین دلیل در صورتی که دارای اضافه وزن هستید بهتر است برای حفظ سلامتی خود تصمیم از روش­های لاغری فوق کمک بگیرید. رژیم کتوژنیک دارای اصول و قواعد مهمی است. گزینههای غنی از ویتامین که کربوهیدرات پایینی دارند شامل کلم بروکسل، اسفناج، بروکلی، تمشک و زغالاخته است. در طول فاز ابتدایی رژیم اتکینز شما کربوهیدرات خالص (منظور کربوهیدراتی می باشد که مقدار فیبر را از آن کم کرده باشید) را بین ۳۰ تا ۵۰ گرم نگه می دارید. تخم مرغ با چای سبز: تخم مرغ یک غذای کم کالری و حاوی پروتئین است كه شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد. درمورد پروتئین هم آزادید مقدار متعادلی از آن را در سه وعده در روز مصرف کنید که میتواند از منابعی مانند گوشت گوساله، بوقلمون، مرغ، ماهی و تخم مرغ باشد. به طور معمول یک رژیم غذایی کتو باعث افزایش مصرف چربی ها (تاکید بر چربی های سالم مانند آووکادو و تخم مرغ) تا 75 درصد از کالری روزانه شما می شود و مصرف کربوهیدرات شما را تنها به 5 درصد کاهش می دهد.

Th is a᠎rtic le has  been w᠎ritten by G᠎SA᠎ Con tent Gen erator DEMO.