4 قدم برای کنار گذاشتن پرخوری


آیا سعی می کنید هدر دادن غذا را متوقف کنید؟ با ایجاد یک رابطه غذایی متعادل ، می توانید پرخوری را متوقف کرده و سهولت بیشتری در مورد غذا تجربه کنید.

Binge Eat شایع ترین اختلال خوردن در آمریکا است. تحقیقات نشان داده است که 1.25 women از زنان و .42 men از مردان دارای اختلال پرخوری هستند.

در نتیجه ، بسیاری از اعضای ما هنگام پیوستن به جامعه تغذیه آگاه ما برای متوقف کردن ضایعات غذایی مشکل دارند. همیشه مواقعی وجود دارد که آنها گیج ، ناامید و درمانده به سراغ ما می آیند.

ما نمی خواهیم اعضای راه ما چنین احساسی داشته باشند و نمی خواهیم هیچ یک از اعضای جامعه ما نیز چنین احساسی داشته باشند.

بنابراین به خواندن ادامه دهید تا بدانید پرخوری چیست و چگونه می توان آن را متوقف کرد.

چگونه از خوردن Binge جلوگیری کنیم

پس از فهمیدن دلیل خوردن غذا ، می توانید از این مراحل برای شکستن این چرخه و یافتن رژیم متعادل تر استفاده کنید.

1. گوش دادن به گرسنگی و سیری

علائم گرسنگی و سیری ما تمام روز ، هر روز با ما صحبت می کند. این هورمون توسط دو هورمون گرلین (هورمون گرسنگی) و لپتین (هورمون کمال) کنترل می شود.

این هورمون ها همراه با مکانیسم های مختلف در بدن ما ، به ما می گویند چه زمانی گرسنه هستیم و چه زمانی سیر هستیم. اگر به این علائم گوش دهیم ، می توانیم از احساس گرسنگی شدید و احساس رضایت مفرط جلوگیری کنیم.

به همین راحتی ، اینطور نیست؟

به این ترتیب ، شرایط مختلفی وجود دارد که ما می توانیم بدون آنکه اجازه دهیم به سادگی به این سیگنال ها گوش دهیم ، دچار آن شویم. شاید شما رژیمی دارید که می گوید ما می توانیم ra سه بار در روز غذا بخورید یا شاید بدون توقف روزه بگیرید و حتی اگر صبح احساس گرسنگی می کنید ، خود را مجبور می کنید تا بعد از ظهر منتظر بمانید. ممکن است احساس گرسنگی کنید اما در مورد حجم کار خود نیز استرس دارید و بنابراین برای ادامه کار در تعطیلات ناهار به کار خود ادامه دهید.

آیا یکی از این سناریوها برای شما آشنا است؟

اگر این کار را انجام دهیم ، اغلب خود را در احساس گرسنگی شدید قرار می دهیم. بعداً ، ما به نقطه تجزیه و تجزیه غذا ، و در نهایت ، دریافت غذا رسیدیم. به خاطر ما خودشه گرسنه هستیم و هشدارهای گرسنگی خود را از کنترل خارج کرده ایم ، خوردن بسیار بیشتر از نقطه کمال بسیار آسان تر است.

همیشه اینطور است که یک مرحله پرخوری شروع می شود.

اگر به طور مرتب به علائم گرسنگی و سیری گوش دهیم ، می توانیم اندازه وعده های غذایی مناسب خود را بخوریم ، که از عود مجدد یا توقف آن در طول زمان جلوگیری می کند.

2. خوردن متفکرانه

به نظر می رسد که گوش دادن به آن آسان است ، اما در دنیایی تفاوت ایجاد می کند.

خوردن آگاهانه یک عادت است که به شما اجازه می دهد تا بر عادات غذایی خود تمرکز بیشتری داشته باشید و در عین حال یک رابطه غذایی سالم را حفظ کنید.

اگر به غذا خوردن فکر می کنیم ، در اینجا ما آگاه و درگیر فرایند غذا خوردن هستیم.

برعکس ، اگر بدون فکر غذا بخوریم ، حواسمان پرت می شود ، بدون درک ، و از روند غذا خوردن خارج شده ایم.

خوردن بی فکر در رژیم غذایی منظم گنجانده شده است. تحقیقات نشان داده است که اگر ذهن آگاهی وجود نداشته باشد ، احتمال عادات و عادات غذایی نامناسب بسیار بیشتر است.

برای شروع محتاطانه غذا خوردن برای جلوگیری از پرخوری ، با حذف هر چیزی که در غذا خوردن شما اختلال ایجاد می کند ، شروع کنید. به جای غذا خوردن جلوی تلویزیون ، هنگام تلفن یا حتی در بین خواندن کتاب ، فقط بخورید این باعث افزایش آگاهی شما می شود و گوش دادن به گرسنگی و علائم سیری را آسان می کند (همانطور که در بالا ذکر شد).

3. اخلاق را از غذا حذف کنید

آیا در مورد دادن اخلاق به غذا چیزی شنیده اید؟

اگرچه این عنوان ممکن است برای شما تازگی داشته باشد ، اما من احساس می کنم که ممکن است این مفهوم را درک کنید.

دادن اخلاق به غذا عبارت است از در نظر گرفتن غذا به عنوان خوب یا بد ، درست یا غلط. کسانی که اخلاق غذا را آموزش می دهند ، همیشه معتقد بوده اند که اگر غذاهای “خوب” بخورند ، خوب هستند. در عوض ، اگر آنها غذاهایی را که از نظر آنها “بد” است بخورند ، بد هستند و باید شرمنده شوند.

با صدا آشنا هستید؟ یه حسی دارم.

اگر این چرخه تأمین اخلاق غذایی را پشت سر بگذاریم ، متداول ترین گام بعدی برای افراد ، محدود کردن غذاهای “بد” و تشویق غذاهای “خوب” است.

مشکل ما این است که ما همیشه داریم و منظورم این است که در نهایت غذاهایی داریم که سعی می کنیم آنها را ممنوع کنیم. و چون اخلاق در حال بازی است ، می توانیم کنترل خود را از دست بدهیم.

غذاهایی که ما آنها را بد می دانستیم بسیار جذاب تر به نظر می رسید – مانند این که به بچه کوچک گفته شود که روی میز نبات ندارند! طبیعت انسان است.

بنابراین وقتی در نهایت چیزهای “بد” و شرم آور برای خوردن داریم ، بیشتر با یک مرحله پرخوری مواجه می شویم و بیشتر علائم سیری خود را می خوریم. ما مقدار زیادی از آن را خوردیم ، تقریباً بی تجربه چون بی فکر بود ، سپس بعد از اینکه واقعاً احساس استرس ، خجالت ، گناه و ناراحتی کردیم.

جواب؟ دیگر در مورد غذا حرفهای “بد” نزنید و موارد “خوب” را برگردانید. raبه در حال چرخش است و چرخه را مهار می کند.

با حذف اخلاق از تصویر ، دیگر غذاهای خوب ، غذاهای بد ، درست یا غلط وجود ندارد. غذا فقط یک غذای ساده است. اگر می خواستیم ، می توانستیم آنچه را که می خواهیم انتخاب کنیم ، به شیوه ای آرام ، خنک و جمع آوری شده.

4. تغذیه متعادل را تمرین کنید

تا به امروز توصیه می کنم از رژیم یا برنامه ای پیروی نکنید. من همچنین توصیه می کنم به سادگی به گرسنگی و سیری خود گوش دهید ، با آگاهی غذا بخورید و اخلاق را از غذا حذف کنید.

ممکن است با خود فکر کنید: “خوب اریکا ، پس چگونه می توانم به اهداف سلامتی و تناسب اندام خود برسم ، اگر فقط چیزی بخورم ، چه زمانی؟” ، تعادل در اینجا ایجاد می شود.

در اینجا در Nutrition Captured ، ما تغذیه متعادل را به عنوان فرایند اولویت بندی تغذیه و لذت بردن از رژیم غذایی خود تعریف می کنیم. جایی که غذا بد یا ناسالم است ، اما به سادگی مغذی ، لذت بخش یا ترکیبی از هر دو است.

شما می توانید در صورت تمایل ، آنچه را که واقعاً می خواهید بخورید تا از وزوز خوردن جلوگیری کنید و از بروز چرخه در نتیجه فقر یا گناه جلوگیری کنید.

شما می توانید برای سلامتی جسمانی خود ، با لذت غذا بخورید. این یک الگوی غذایی پایدار و ثابت ایجاد می کند که شما را خوشحال می کند.

برای کنار گذاشتن پرهیز از خوردن غذا چه باید کرد؟

برای توقف خوردن ، اولین قدم این است که رابطه غذایی خود را ترمیم کنید.

ایجاد یک رابطه غذایی متعادل به شما امکان می دهد غذاهای سالم و متعادل بخورید که واقعاً از آنها لذت می برید. شما اجازه دارید به علائم گرسنگی و سیری خود گوش دهید و همچنین از چرخه رژیم غذایی خارج شوید. شما حتی نسبت به خود و بدن خود احساس قدردانی و شفقت قوی می کنید.

این دقیقاً همان چیزی است که ما به افراد می آموزیم چگونه با روش تغذیه آگاهانه خود عمل کنند. ما مراحل بهبود رابطه غذایی شما را با شما دنبال می کنیم. ما به شما می آموزیم که چگونه یک رابطه جدید ایجاد کنید که امکان رشد ، قدرت و حمایت را فراهم کند.

می توانید از کارگاه آموزشی رایگان ما دیدن کنید تا نحوه و چگونگی تعادل بهتر در انتخاب های غذایی خود را بیاموزید تا بتوانید از مسمومیت غذایی و رژیم غذایی رها شوید ، وزن خود را حفظ کرده و رابطه مثبتی بین غذا و بدن خود برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید