۴ علت برای اینکه آرامش برای مطابقت اندام ضروری است


دو زن جوان سالم در حال انجام پیلاتس در استودیو تناسب اندام

خواه یا نه سعی می کنید وزن کم کنید، محکم تر شوید، انجام ورزشی را افزایش بخشید هر دو مفید ترین مدل قابل انجام اجتناب کرده اند شخصی باشید؟ خوشایند، در همین جا تعدادی از علت موجود است کدام ممکن است چرا روزهای آرامش، استراحت را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواب برای بدست آوردن به نیازها مطابقت اندام حیاتی هستند.

  1. آرامش برای انبساط توده عضلانی حیاتی است

برای ترمیم پارگی های احساس عضلانی ناشی اجتناب کرده اند بازی، حداقل هر هفت به همان اندازه ۱۰ روز منصفانه روز آرامش اجتناب کرده اند این سیستم ورزشی شخصی حیاتی است. اجتناب کرده اند خستگی هر دو سوختن هیکل ممکن است جلوگیری می تنبل. علاوه بر این اجتناب کرده اند خستگی عضلانی جلوگیری می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید به هیکل ممکن است اجازه می دهد سطوح گلیکوژنی را کدام ممکن است به ماهیچه ها گاز می دهد یک بار دیگر پر تنبل.

بیشتر است در آرامش پرانرژی داشته باشید به همان اندازه اینکه در انصافاًً لوفر باشید، تا شکسته باشید. منصفانه روز آرامش پرانرژی زمانی است کدام ممکن است ممکن است بازی های کم عمق مربوط به پرسه زدن، یوگا هر دو شنا انجام می دهید.

ممکن است انتخاب های زیادی دارید، مربوط به سند عنوان در مدرسه ها، کاوش در محله شخصی همراه خود پرسه زدن، هر دو می توانید برای ورود ساده به آب در یک واحد استخر خانگی کنید. متعدد اجتناب کرده اند نمایندگی های تامین پولی استخری وجود دارند کدام ممکن است امتحان کردن این را ساده را انتخاب کنید و انتخاب کنید اقتصادی می کنند.

فواید زیادی دارد، اجتناب کرده اند جمله افزایش کشش توده عضلانی، کاهش درد، افزایش جریان خون، کاهش تجمع اسید لاکتیک را انتخاب کنید و انتخاب کنید بردن سموم.

علاوه بر این لاکتات فعلی در خون را کدام ممکن است به دلیل بازی از حداکثر در هیکل ترکیبی تبدیل می شود، اجتناب کرده اند بین می برد. پرخوری ممکن است در نتیجه کشیدگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید انقباض توده عضلانی شود. ممکن است علاوه بر این می توانید اسیدوز لاکتیک را تخصص کنید، منصفانه وضعیت موقتی کدام ممکن است ممکن است باعث نقطه ضعف، گرفتگی توده عضلانی، حالت تهوع را انتخاب کنید و انتخاب کنید درد شکم شود.

  1. خواب انجام را افزایش می بخشد

علاوه بر این اینکه هر هفته هر دو تا حد زیادی اجتناب کرده اند آن زمان ها را مرخصی می‌گیرید، باید هر ساعت شب هفت به همان اندازه ده ساعت بخوابید. را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر به هر دلیلی اجتناب کرده اند ضعیف خواب مبارزه کردن می برید، چرت بزنید به همان اندازه اجتناب کرده اند تاثیر عقب کشیدن آن بر بدنتان جلوگیری کنید.

هنگام خواب، هیکل ممکن است فرصتی برای ترمیم توده عضلانی، مرکز، احساس ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلول های ممکن است پیدا می تنبل. آرم داده شده است کدام ممکن است خواب خوشایند احتمال آسیب، عفونت را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری را کاهش می دهد. علاوه بر این هدف اصلی، انجام شناختی را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمان پاسخ را افزایش می دهد. را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر در جاری آموزش داده شود منصفانه استعداد جدید مربوط به بازی هستید، خواب {برای حفظ} خاطرات فوق العاده ضروری است.

در یک واحد تحقیق، گیمرها تنیس پس اجتناب کرده اند ۹ ساعت خواب در یک روز واحد، دقت حاضر شخصی را به همان اندازه حدود ۴۰ سهم افزایش دادند. در شرایطی تولید دیگری، شناگرانی کدام ممکن است ده ساعت می‌خوابیدند، در سرعت شیرجه، ضربات چرخشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضربات لگد را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این زمان‌های سرعت بیشتر افزایش یافتند. آنها علاوه بر این افزایش خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خو را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش خستگی را گزارش کردند.

باید شما منصفانه رقیب هستید، خواب تا حد زیادی قابل انجام است شبیه به چیزی باشد کدام ممکن است برای شکست دادن حریف خواستن دارید. دقت، زمان پاسخ، انتخاب گیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوانایی روانشناختی تحمل تاثیر استاندارد خواب قرار خواهد گرفت.

اگر می‌خواهید خواب بهتری داشته باشید، فوق العاده ضروری است کدام ممکن است منصفانه روتین داشته باشید. قدم گذاشتن به رختخواب در زمان‌های مختلف در کل هفته، ریتم در یک روز واحد‌زمانی ممکن است را کدام ممکن است ساعت درونی هیکل است کدام ممکن است به فرماندهی تخلیه کردن ممکن است را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این هوشیاری ممکن است در کل روز است، بی رنگ می‌تنبل.

حداقل نیم ساعت در گذشته اجتناب کرده اند خواب به نمایش فیلم ظاهر شد نکنید. امتحان کردن این ممکن است بر قابلیت ممکن است در ساخت ملاتونین، هورمونی کدام ممکن است به خواب ممکن است {کمک می کند}، تأثیر بگذارد. به این دلیل است که علت است کدام ممکن است ریتم در یک روز واحد زمانی کدام ممکن است الگوهای خواب را مدیریت می تنبل مستقیماً تحمل تأثیر آفتاب قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این اجتناب کرده اند اشیا مختلفی کدام ممکن است ممکن است بر استاندارد خواب تأثیر عقب کشیدن بگذارد به خاطر داشته باشید. کافئین، الکل، استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب ممکن است در نتیجه خواب ضعیف شود. اگر قصد بلعیدن داروی خواب را دارید، این کار را همراه خود هشدار انجام دهید، از ممکن است باعث خواب آلودگی در کل روز را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش مرحله انجام شود.

  1. آرامش سلامت روان را افزایش می بخشد

تقریباً {همه ما} در زمانی نامشخص در آینده اجتناب کرده اند مسکن شخصی استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب را تخصص می کنیم. شناخته شده به عنوان منصفانه ورزشکار، این اراده مربوط به اضطراب انجام به تذکر برسد. هر دو قابل انجام است درگیر دانشکده، کار هر دو مسکن خصوصی شخصی باشید. در هر صورت، این بلوک سلامت روان ممکن است ۹ تنها بر انجام ورزشی ممکن است اما علاوه بر این بر استاندارد مسکن ممکن است تأثیر بگذارد.

فشار بیش اجتناب کرده اند حد به شخصی ممکن است در نتیجه خستگی بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روحی شود. سوزاندن شخصی، استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب ممکن است در نتیجه فشار عضلانی، رفلکس ضعیف را انتخاب کنید و انتخاب کنید توافق ضعیف شود. این علاوه بر این ممکن است در نتیجه ارزش خود زیرین شود، به این تکنیک کدام ممکن است اعتقاد کمتری به قابلیت های شخصی خواهید داشت کدام ممکن است ممکن است انجام ممکن است را نیز کاهش دهد.

در واقع اگر اجتناب کرده اند اضطراب، مالیخولیا هر دو هر اشکال روانی عکس مبارزه کردن می برید کدام ممکن است بر مسکن ممکن است تأثیر عقب کشیدن می گذارد، صرف تذکر اجتناب کرده اند اینکه به بازی هر دو مسکن ورزشی ممکن است درمورد باشد هر دو خیر، باید اجتناب کرده اند منصفانه متخصص کمک بگیرید. .

همراه خود این جاری، ضروری است کدام ممکن است بدانید خواب صحیح، را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این دادن زمان برای آرامش را انتخاب کنید و انتخاب کنید انجام استراتژی‌های آرام‌سازی عمیق، همگی همراه خود افزایش خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی مرتبط هستند. متعاقباً اگر هیچ مشکلی برای سلامت روان ندارید، انجام این کارها ممکن است ارائه می دهیم در جلوگیری اجتناب کرده اند بروز این اتفاق در وهله اول کمک تنبل.

  1. استراحت عمیق سلامت عمومی را افزایش می بخشد

مدیتیشن ورزش خاموش کردن ایده ها است، بیشتر اوقات همراه خود نشستن را انتخاب کنید و انتخاب کنید {نفس کشیدن} عمیق. این روشی برای استراحت عمیق برای هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید افکار است را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است ایده ها مداوم را کدام ممکن است ممکن است منجر تأکید کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب شود، کاهش دهد هر دو فقط قابلیت ما را برای هدف اصلی کاهش دهد.

آن یک است حرکت باستانی است کدام ممکن است قدمت آن به صدها سال در گذشته باز می گردد. اخیراً تحقیقات زیادی با توجه به فواید آن صورت گرفته است. این ورزش ممکن است برای هر کسی مفید باشد، ویژه به ویژه افرادی که در جستجوی محافظت سلامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید مطابقت اندام هستند. با این حال این ۹ تنها برای هیکل فیزیکی، اما علاوه بر این برای افکار ممکن است نیز مفید {خواهد بود}.

انجام مدیتیشن مشترک به مدت حداقل ده دقیقه در {هر روز} همراه خود کاهش مرحله استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب، استاندارد خواب بیشتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش فشار خون گفته می شود. این اراده برای افرادی که در جستجوی مطابقت اندام هر دو افزایش انجام ورزشی هستند فوق العاده مفید باشد، ویژه به ویژه اگر در جستجوی راهی برای افزایش استاندارد خواب هستید.

چون آن است قبلاً اشاره کردن شد، اضطراب ممکن است در سطوح مختلف همراه خود نیازها مطابقت اندام ممکن است تداخل داشته باشد، متعاقباً اگر همراه خود این اشکال هر دو هر اشکال عکس در سلامت روانی کف دست را انتخاب کنید و انتخاب کنید پنجه ناخوشایند می کنید، مدیتیشن ممکن است راهی برتر برای کاهش برخی اجتناب کرده اند علائم ممکن است باشد. در کنار همراه خود تنفس عمیق، مدیتیشن ممکن است ارائه می دهیم اجازه دهد آرام شوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ایده ها شخصی را رها کنید. اگر اجتناب کرده اند اضطراب مبارزه کردن می برید، قابل انجام است به تذکر برسد کدام ممکن است ایده ها ممکن است در جاری اجرا هستند. این ارائه می دهیم امکان می دهد اجتناب کرده اند آن خارج شوید.

مدیتیشن علاوه بر این همراه خود ملاحظه را انتخاب کنید و انتخاب کنید هدف اصلی تا حد زیادی در کنار است. این اراده برای بازی های تهاجمی، ورزش، را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش استعداد های مختلف صحیح باشد. علاوه بر این خودآگاهی را افزایش می دهد، کدام ممکن است ممکن است ارائه می دهیم در درک عوامل قوت را انتخاب کنید و انتخاب کنید نقطه ضعف شخصی در موجود در را انتخاب کنید و انتخاب کنید خارج اجتناب کرده اند تجهیزات گلف کمک تنبل.

مزایای عمومی مدیتیشن ممکن است در نتیجه افکار را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیکل بهتری شود کدام ممکن است ممکن است ارائه می دهیم در افزایش انگیزه، نشاط، استقامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارزش خود کمک تنبل. ممکن است ارائه می دهیم کمک تنبل بهتر از مدل اجتناب کرده اند خودتان باشید. علاوه بر این ممکن است در نتیجه کار تیمی بیشتر شود از ممکن است خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی را انتخاب کنید و انتخاب کنید توجه عاطفی ممکن است را افزایش بخشد.

مطابقت اندام مفید ۹ تنها افکار را افزایش می بخشد، اما علاوه بر این صحبت با توجه به اولویت های شخصی همراه خود منصفانه متخصص ممکن است به آسانسور آنها کمک تنبل سلامت عاطفی افزایش تا حد زیادی استاندارد خواب

اگر مشکلات مکرر خواب، اضطراب هر دو مالیخولیا دارید، دکتر خانوار هر دو متخصص دختران را انتخاب کنید و انتخاب کنید زایمان ممکن است اجتناب کرده اند ممکن است می‌خواهد کدام ممکن است چکاپ سالانه ممکن است را انجام دهد. صادق باش در صورت وجود آنها بافت می کنند کدام ممکن است به کمک بیشتری خواستن دارید، می توانند منصفانه درمانگر هر دو کلینیک خواب را برای پایه یابی اشکال حاضر دهند. اگر بازی در جاری حاضر بخشی اجتناب کرده اند روتین شماست را انتخاب کنید و انتخاب کنید باقی مانده است به ابعاد کافی نمی خوابید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اولین قدم ممکن است جلب رضایت همراه خود دکتر است.

برای ارزیابی کامل، باید منصفانه تحقیق خواب را همراه خود کلینیک خواب بومی شخصی، مربوط به کلینیک خواب آلاسکا، این سیستم ریزی کنید. مشاوران ما می توانند تعیین مقدار جامعی اجتناب کرده اند مشکلات خواب ممکن است حاضر دهند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهتر از معامله با را برای مشکلات ممکن است تجویز کنند. اگر در قلمرو آلاسکا مسکن می کنید، حتماً برای تعیین مقدار رایگان همراه خود مشاوران ما تصمیم بگیرید.

در AK زندگی می کنید؟  آیا به دکتر خواب نیاز دارید؟