یاد بگیرید چگونه با مشکلات سلامت روان پس از آسیب شخصی کنار بیایید


صدمات غیرقابل پیش بینی هستند و ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد، اما این بدان معنا نیست که شما افسردگی، اضطراب، استرس و سایر مشکلات روانی را تجربه خواهید کرد که می تواند بر سلامت شما تأثیر منفی بگذارد. ذهن سالم شما را به بدن سالم هدایت می کند. از افکار منفی دوری کنید و به بدن خود فرصت دهید تا بهبود یابد تا بتوانید به سبک زندگی عادی خود بازگردید.

آیا شما یا یکی از اعضای خانواده تان آسیب جسمی دیده اید؟ آیا کسی مسئول آسیب شماست؟ یا شرکت بیمه درمانی شما برای کاهش خسارات وارده به خانواده شما همکاری نمی کند؟ اگر چنین است، طبق گفته Scura، وقت آن رسیده است که یک وکیل آسیب شخصی استخدام کنید تا به شما در طرح دعوی کمک کند. یک مقصد جامع برای تمام ادعاهای صدمات شخصی.

۱. استراحت و ریکاوری نوعی بهره وری است

منبع: bridgestorecovery.com

ناتوانی در بهره وری می تواند تأثیر قابل توجهی بر سلامت روان پس از آسیب شخصی داشته باشد. ممکن است دچار مشکلات روانی مانند افسردگی، اضطراب و تفکر بیش از حد شوید که شما را به سمت افکار ناخواسته و منفی سوق می دهد و روند درمان را به تاخیر می اندازد.

پس از یک آسیب، استراحت و ریکاوری برای بهبودی سریع از اهمیت بالایی برخوردار است. فکر کردن به اینکه بی ثمر هستید و در این مورد احساس گناه می کنید کمکی به شما نخواهد کرد. در عوض، این مشکلات سلامت روانی را به وجود می‌آورد و نمی‌توانید به طور موثر بهبود پیدا کنید.

قدرت راحتی و شفا را در آغوش بگیرید. با استراحت مناسب و روش های درمانی با ذهنی سالم و مثبت، در کمترین زمان بهبود خواهید یافت. شما می توانید به سبک زندگی عادی خود ادامه دهید و دوباره شروع به مولد بودن کنید.

۲. روی چیزهایی که می توانید کنترل کنید متمرکز بمانید

اگر دچار آسیب شخصی شده اید، فقط به یاد داشته باشید که تنها راه بهبودی سریع تر، تمرکز روی چیزهایی است که می توانید کنترل کنید. اگرچه ممکن است نتوانید مولد باشید یا برای همه مفید نباشید، اما مثبت بمانید و با ذهنیتی سالم، می توانید سریعتر بهبود پیدا کنید.

سعی کنید روی چیزهایی که می توانید کنترل کنید متمرکز بمانید زیرا این بهترین راه برای مقابله با مشکلات سلامت روان شما است. به عنوان مثال – سعی کنید افکار خوب و مثبت را در ذهن خود هدایت کنید، احساس خوبی داشته باشید و به بهبودی سریع امیدوار باشید، غذای سالم بخورید، دارو را به موقع مصرف کنید و غیره.

اینها چیزهایی هستند که می توانید آنها را کنترل کنید و باید بیشتر روی چیزهای خوب تمرکز کنید تا بتوانید از مشکلات روانی جلوگیری کنید و با آسیب جسمی خود مقابله کنید.

مدیتیشن پاسخ است

منبع: verywellmind.com

مدیتیشن می تواند در برخورد با مسائل مربوط به سلامت روان پس از آسیب شخصی بسیار مفید باشد. مدیتیشن بهترین راه حل برای بهبودی سریع از صدمات است. مدیتیشن به شما کمک می کند تا قدرت تمرکز خود را افزایش دهید، به شما کمک می کند متمرکز بمانید و افکار مثبت را به ذهن شما وارد می کند.

اگر آسیب شخصی را تجربه می کنید، از طریق مدیتیشن منظم، می توانید احساسات خود را کنترل کنید، از افکار منفی دوری کنید و به شما کمک می کند تا با مسائل مربوط به سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، تفکر بیش از حد، استرس و غیره مقابله کنید.

انجام مدیتیشن آسان است اما تسلط بر آن سخت است. مدیتیشن به شما کمک می کند تا بدن خود را آرام کنید، ذهن خود را آرام کنید، استرس، اضطراب و سایر مسائل مربوط به سلامت روان را کاهش دهید و روند بهبودی بدن را ارتقا دهید. بنابراین، اگر آسیب شخصی را تجربه می کنید، برای مقابله با سلامت روان خود، تمرین مدیتیشن را آغاز کنید.

۴. درمان را در نظر بگیرید

مقابله با مسائل مربوط به سلامت روان پس از یک آسیب شخصی می تواند بسیار دشوار باشد. هر نوع آسیب جدی می تواند اعتماد به نفس و اعتماد به نفس شما را از انجام مجدد همان فعالیت از دست بدهد و باعث آسیب شود.

وقتی به تصادفی که باعث مجروح شدنتان شده فکر می‌کنید، ترس می‌تواند در ذهن شما باقی بماند و باعث ترس شود. در چنین مواردی، بهتر است به دنبال کمک حرفه ای باشید و به جلسات درمانی بپیوندید تا بتوانید به طور موثر با این مسائل سلامت روان مقابله کنید.

با کمک یک درمانگر، می توانید افکار و احساسات خود را که شما را به فکر کردن در مورد همه اینها سوق می دهد، بهتر درک کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا مسیر درستی را نشان دهید که به شما در رسیدگی به مشکلات سلامت روان کمک می کند. این به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را دوباره به دست آورید. همچنین می توانید به جای آن یک مشاوره آنلاین را انتخاب کنید، از ارائه دهنده مراقبت های اولیه خود بخواهید که ارجاع دهد، یا برای یک وب سایت درمان آنلاین مانند https://confidanthealth.com/ ثبت نام کنید.

۵. از اینترنت به نفع خود استفاده کنید

منبع: Independent.co.uk

یکی دیگر از راه های موثر برای مقابله با مشکلات سلامت روانی خود اجتناب از آنها است. بهترین راه برای متوقف کردن افکار منفی استفاده از اینترنت به نفع خود است. اینترنت می تواند در پرت کردن افکار شما و درگیر نگه داشتن شما در یک یا آن چیز واقعا مفید باشد.

شما می توانید به طرز ماهرانه ای از اینترنت برای گفتگو و برقراری ارتباط با دوستان و اقوام خود استفاده کنید. می‌توانید فیلم‌هایی را تماشا کنید که به شما کمک می‌کنند ساعات کاری غیرمولد خود را دور بزنید. برای یادگیری برخی مهارت های جدید می توانید ویدیوها را تماشا کنید. از اینترنت می توان به روش های مختلفی برای جلوگیری از مشکلات سلامت روان استفاده کرد.

با دوستان خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید که برای ناهار یا شام، بازی های ویدیویی، تماشای فیلم و غیره بیایند. داشتن دوستان در اطراف می تواند به شما کمک کند افکار ناامید کننده خود را پشت سر بگذارید و احساس خوشحالی بیشتری داشته باشید.

۶. آرامش خود را حفظ کنید و نگرش مثبت داشته باشید

زمان می برد تا همه چیز به حالت قبل برگردد. همه چیز به زودی به حالت عادی بازخواهد گشت. آرام بمانید و نگرش مثبتی نسبت به برخورد با مسائل مربوط به سلامت روان پس از آسیب شخصی داشته باشید. به جای زخم های خود زمان دهید تا بهبود یابند، پس از آن می توانید به سبک زندگی عادی خود مانند قبل ادامه دهید.

برای بازگرداندن سلامت جسمانی خود ورزش هایی را طبق توصیه پزشک انجام دهید. هنگامی که متوجه پیشرفت شدید، افکار منفی را متوقف خواهید کرد و مقابله با مسائل مربوط به سلامت روان آسان تر خواهد شد. مدتی طول می کشد، اما به یاد داشته باشید که همیشه یکسان نخواهد بود.

خط پایین

برخورد با مسائل مربوط به سلامت روان پس از یک آسیب شخصی می تواند چالش برانگیز باشد. با این همه درد و رنج، فکر کردن به درستی سخت است. اما باید یاد بگیرید که با مشکلات سلامت روان خود قبل از بدتر شدن مقابله کنید.

مشکلات روانی می تواند جدی باشد، به خصوص در هنگام آسیب جسمانی که احساس می کنید بی ثمر هستید و نمی توانید کاری انجام دهید، جز احساس درماندگی. در اینجا چند راه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند به طور موثر با مسائل مربوط به سلامت روان پس از آسیب شخصی مقابله کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر