نکات زنده ماندن در تابستان | مارک دیلی اپل


مردی با یک کوله پشتی پیاده روی در جنگل، تلفن همراه در دست به دنبال پذیرایی استهفته گذشته، نکات و تجهیزات بقا در زمستان را مورد بحث قرار دادم. این همان چیزی است که بیشتر مردم وقتی در مورد شرایط بقا صحبت می کنند: زنده ماندن در شرایط برفی شدید. اما بقای تابستانی نیز وجود دارد. در برابر رایگان چه می کنید؟ اگر ماندن در زمستان تماماً به حفظ گرمای بدن، بالا نگه داشتن میزان متابولیسم، افزایش دمای واقعی و “احساس” گرمی است، پس گرم ماندن به چه معناست؟

چند نکته اساسی وجود دارد که باید هنگام مواجهه با هوای گرم به خاطر داشته باشید:

  • هیدراته بمانید
  • از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید خودداری کنید.
  • خنک ماندن در روز (و گرم در شب).
  • شیر مادر بمان
  • مراقبت از زخم و جراحت.

به عبارت دیگر، شما باید روی دو سطح پایین سلسله مراتب نیازهای مزلو تمرکز کنید: غذا، سرپناه، آب، گرما، و امنیت و ایمنی.

این نکات و این تجهیزات فقط برای شرایط بقا در هوای گرم اعمال نمی شود. همچنین برای شرایط بقای “شبیه‌سازی شده” در هوای گرم – کمپینگ، پیاده‌روی، و کوله‌پشتی اعمال می‌شود. هر زمان که بیش از چند ساعت را در گرما سپری کنید، مراقبت از همه این نیازهای اولیه به شما کمک می کند تا از سفری دلپذیر و ایمن لذت ببرید.

نکات زنده ماندن برای هوای گرمتر

شما باید آب آشامیدنی سالم داشته باشید.

بیشتر آبی که در حالت زنده ماندن با آن مواجه می شوید برای نوشیدن بدون درمان مناسب نیست. و حتی اگر چنین بود، نمی‌توانید با اطمینان بدانید، و انجام چنین اشتباهی می‌تواند شما را به عقب براند – یا بدتر. هیچ چیز به اندازه بیماری های منتقله از طریق آب ناتوان کننده نیست.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که فنرها اغلب تمیز هستند. قبل از اینکه در وضعیت بقا قرار بگیرید، چشمه های نزدیک را با Find A Spring نقشه برداری کنید.

شما باید الکترولیت های خود را تنظیم کنید.

هیدراتاسیون فقط به H20 محدود نمی شود. شما همچنین نیاز به مصرف الکترولیت دارید. شما به سدیم، منیزیم و پتاسیم نیاز دارید. شما حتی به کمی گلوکز یا ساکارز برای کمک به جذب آب نیاز دارید.

معمولاً نوشیدن یک لیوان بزرگ آب معدنی Gerolsteiner با نمک، آب لیمو یا لیموترش و پودر منیزیم را برای هیدراتاسیون مناسب توصیه می کنم. این در شرایطی است که فردی در رژیم کتو تلاش می کند تا نیازهای الکترولیت خود را افزایش دهد – از ایمنی خانه خود. اما نمی‌توانید بطری‌های سنگین آب معدنی گران‌قیمت آلمانی را بیرون بکشید یا برای زنده ماندن، آب نارگیل را با ملاس مخلوط کنید. شما به چیزی بسیار قابل حمل، سبک و قابل حمل نیاز دارید.

LMNT یک مکمل الکترولیت پودری عالی برای نگهداری است. فقط به آب اضافه کنید، تکان دهید و بنوشید تا خود را هیدراته نگه دارید. آب مار نیز گزینه دیگری است.

اگر می‌توانید نحوه نگهداری آن را بیابید، ملاس سیاه‌بند منبع خوبی از الکترولیت‌ها، به‌ویژه کلسیم، پتاسیم و منیزیم است. خوردن چند قاشق غذاخوری ملاس بند سیاه بیش از دو برابر پتاسیم موجود در یک موز، کلسیم بیشتری نسبت به یک فنجان اسفناج خام و حدود ۱۰۰ میلی گرم منیزیم به شما می دهد. مقداری نمک اضافه کنید و آن را به آب اضافه کنید، و شما آماده هستید.

شما به غذایی نیاز دارید که فاسد نشود.

  • گرانولای بدون دانه
  • جرکی، بیلتونگ، پمیکان
  • زیتون یا زیتون خشک
  • آجیل و کره آجیل (موجود در بسته بندی یکبار مصرف)
  • تریل میکس، آجیل بو داده ادویه دار
  • سالامی سفت، سوسیس تابستانی
  • پنیر سفت و پنیر یخ زده
  • کنسرو ماهی تن یا سایر کنسروهای ماهی
  • میله های پروتئین کم کربوهیدرات
  • تورتیلاهای کم کربوهیدرات
  • میوه های خشک: انبه، خرما، انجیر، سیب و آناناس
  • شیر خشک، پودر شیر نارگیل
  • قهوه فوری

گروه فیس بوک Keto Backpackers را برای نکات عالی برای نگهداری کتو در طبیعت بررسی کنید.

رژیم غذایی Paleo MRE که با آجیل و انبه خشک ساخته شده است، بیش از ۸۰۰ کالری متعادل بین چربی ها، کربوهیدرات ها و پروتئین ارائه می دهد. این نیز خوب به نظر می رسد.

باید بدانید به کجا می روید.

تلفن شما برای همیشه کار نخواهد کرد. نقشه های کاغذی و قطب نما را نگه دارید.

شما به راهی برای ضدعفونی و التیام زخم ها نیاز دارید.

کمک های اولیه ضروری است. کیت‌های پزشکی ماجراجویی کمک‌های اولیه بسیار خوبی را برای بچه‌ها فراهم می‌کند تا تقریباً در هر موقعیتی مناسب باشند (سبک وزن، ماشین، حتی کمک‌های اولیه سگ). نمایش‌های آن‌ها را مرور کنید و برنامه‌ای بگیرید که بتواند اندازه مهمانی شما را مدیریت کند.

مهارت های کمک های اولیه را قبل از نیاز به آنها تمرین کنید.

شما یک پوشش قابل حمل دارید.

شاید این همان برزنتی باشد که وقتی برای استراحت می ایستید روی آن می گذارید. ممکن است لباس سبک و آستین بلندی باشد که گرما را منعکس می کند. شاید یک کلاه لبه پهن (پایین را ببینید). شاید یک ضد آفتاب خوب (فقط اکسید روی) یا یک چتر برای پیاده روی. شاید راه شما را از میان درختان ترسیم می کند. فقط مطمئن شوید که به سایه دسترسی دارید.

یه کلاه خوب بگیر

یک کلاه لبه پهن از صورت، گردن و شانه های شما در برابر قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید محافظت می کند. استتسون همیشه برنده است، یا می توانید کلاه “پارچه ای پرفورمنس” را انتخاب کنید.

باندانا بیاور

هر زمان که احساس کردید آبکی دارید، باندانا را در آن فرو ببرید و آن را بپوشید تا خنک بماند.

کتانی بپوشید.

گذراندن زمان بیشتر در میامی باعث شد بفهمم که چقدر کتانی را دوست دارم. این ماده لباس ایده آل برای آب و هوای گرم و مرطوب است زیرا رطوبت را جذب می کند و به سرعت خشک می شود. همچنین به آرامی روی بدن شما می نشیند و اجازه می دهد هوا به گردش درآید و شما را نسبتا خنک نگه می دارد. من از آن زمان شروع کردم به پوشیدن آن در پیاده روی و گردش های فیزیکی خسته کننده تر، و بسیار خوب تحمل می کند و کار می کند. اکثر مردم لباس های کتانی فعال را در نظر نمی گیرند، اما باید.

الکس کرین کتانی خوبی با مقداری «لکس» به آنها می سازد.

پشم مرینو بپوشید.

پشم مرینو یکی دیگر از الیاف طبیعی و تنفس پذیر با خواص ضد باکتری طبیعی است که به خوبی تنفس می کند و شما را خنک نگه می دارد. پشم همچنین در جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش بسیار خوب است.

یخ شکن یک خط پشم مرینو ظریف ارائه می دهد.

از خستگی جلوتر باشید.

تا حد امکان در سایه استراحت کنید. حتی زمانی که هنوز «تشنه» نیستید آب بنوشید. قبل از اینکه گرسنه شوید غذا بخورید. فقط پیشت باش

در شب گرم بمانید.

روزها گرم است، اما شب ها ممکن است سرد باشد. مطمئن شوید که برای تمام شرایط آب و هوایی که ممکن است به شما آسیب بزند، محافظت کافی دارید. یک ژاکت گرم یا ژاکت کش باف پشمی زیبا، چند پتو از آخرین پست، و راهی برای محافظت از خود در برابر عوامل – یک کیسه خواب، یک چادر، یک برزنت تهیه کنید.

فقط در شب سفر کنید (اگر بقا خطرناک است، شرایط پس از آخرالزمانی).

اگر افراد بدی هستند که اگر شما را ببینند با شما بدی می کنند، مسافرت شبانه، کشف شدن شما را سخت می کند. خنک تر هم هست

او توانایی ایجاد آتش را دارد.

آتش آرامش بخش است. حتی اگر تابستان باشد، نشستن دور آتش در شب یک راه عالی و مغذی برای گذراندن زمان است. همچنین روش گرم کردن غذا و آب است.

فقط در شرایط ناامن هیچ آتش سوزی ایجاد نکنید!

من حداقل دو منبع آتش را توصیه می کنم: فندک گازسوز، کبریت و/یا سنگ چخماق. شما همچنین به یک بستر آتش نشانی نیاز دارید. نوار خشک کن اضافی عالی. و همچنین توپ های پنبه ای آغشته به وازلین. برای خشک نگه داشتن در کیسه های زیپ دار نگهداری کنید. یا می توانید از تیرانداز Blackbeard استفاده کنید.

اجاق ها هم خوبن چیزی شبیه به آن در حال تمام شدن سوخت است، یا چیزی که روی چوب کار می کند. هر دو، ترجیحا.

سایر ابزارهای مفید

من احتمالاً می‌توانم برای مدت طولانی ادامه دهم و هرگز به کل این موضوع نپردازم، و اینجاست که شما وارد می‌شوید. چه چیزی برای اضافه کردن دارید؟ نکات، ترفندها و تجهیزات ضروری شما برای زنده ماندن در هوای گرم و تجربیات بیرون از منزل چیست؟

با تشکر برای خواندن، همه. مراقبت می کند.

Mango_jalapeno_w_hwai style_bq_sauces_640x80

درباره نویسنده

اگر می خواهید یک آواتار به همه نظرات خود اضافه کنید اینجا را کلیک کنید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر