محرومیت چه تاثیری روی شما می گذارد؟


اکثر مردم می خواهند تمام تلاش خود را برای حفظ سلامتی عالی و کیفیت بالای زندگی انجام دهند. سبک زندگی و به خصوص عادات خواب شما یکی از عواملی است که می تواند بر این عوامل تأثیر بگذارد. بسیاری از مردم به اندازه کافی نمی خوابند و بسیاری از آنها با کم خوابی زنده می مانند که می توانند به خواب بروند یا در طول شب بخوابند. این می تواند عواقب مختلفی داشته باشد.

زن زیبا که آرام می خوابد.

عکس از عکاسی بروس مارس استخدام پاشیدن

اگر می‌خواهید کیفیت زندگی، سلامتی و تندرستی خود را بهبود ببخشید، یافتن راه‌هایی که به شما اجازه می‌دهد خواب خوب شبانه داشته باشید، بسیار مهم است. آدامس ملاتونین یکی از محصولاتی است که می تواند کمک کند. آنها ارزان، سرگرم کننده و راحت هستند. اینها به منظور کمک به تنظیم خواب شما و امکان شارژ مجدد ذهن و بدن شما هستند. در این پست به بررسی این موضوع می پردازیم که چرا داشتن خواب خوب به طور منظم بسیار مهم است.

محرومیت چه تاثیری روی شما می گذارد؟

کم خوابی تأثیرات مختلفی بر کیفیت زندگی، سلامتی و سایر بخش های زندگی شما دارد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

رفاه ذهن

سلامت روان شما یکی از عواملی است که می تواند از کمبود خواب به طور منظم رنج ببرد. زمانی که شما به اندازه کافی نمی خوابید، مغز شما فرصتی برای استراحت و شارژ مجدد پیدا نمی کند، که می تواند منجر به مشکلات مختلفی شود. این می تواند اضطراب و اندوه را تشدید کند، باعث ایجاد استرس در شما شود و به خلق و خوی شما آسیب برساند. بنابراین، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که روزهای خود را با نگرانی در مورد سلامت روان خود بگذرانید، که یکی از دلایلی است که باید برای بهبود عادات و کیفیت خواب خود تلاش کنید.

تناسب اندام

سلامت جسمانی شما یکی دیگر از مواردی است که ممکن است از نخوابیدن کافی رنج ببرد. وقتی سلامت روانی شما رو به وخامت بگذارد، می تواند به سلامت جسمی شما آسیب برساند. ممکن است به دلیل کمبود خواب بیشتر مستعد مشکلات جسمانی شوید. این انرژی شما را تخلیه می کند و عواقب نخوابیدن می تواند وخیم باشد. این دلیل دیگری است که چرا باید مشکلات خواب شما در اسرع وقت برطرف شود. وقتی به طور منظم ورزش می کنید، خواب اهمیت بیشتری پیدا می کند. مخصوصا خواب ترمیم کننده. خواب ترمیمی چیست؟ این نوع خوابی است که به بدن شما کمک می کند تا از کارهایی مانند ورزش شدید، پیاده روی طولانی، دویدن و غیره بازیابی شود.

ظاهر

ظاهر شما مؤلفه دیگری است که می تواند عواقب نخوابیدن منظم را احساس کند. در حالی که بسیاری از ما دوست داریم وقتی بیرون می رویم ظاهری زیبا داشته باشیم، نخوابیدن کافی می تواند این کار را بسیار دشوار کند. نه تنها احساس خستگی و فرسودگی خواهید کرد، بلکه خسته و فرسوده نیز به نظر خواهید رسید. در واقع، به نظر می رسد بسیاری از افراد در نتیجه کم خوابی بیمار هستند. علاوه بر این، استرس می‌تواند بر روی نواحی ظاهری شما مانند پوست و مو تأثیر بگذارد و منجر به گود رفتن یا پف‌کردن چشم‌ها شود.

اینها از جمله دلایلی هستند که چرا خوب خوابیدن بسیار مهم است. همانطور که می بینید، بخش های زیادی از سلامتی و تندرستی شما تحت تاثیر خواب قرار می گیرد. به همین دلیل بسیار مهم است که مطمئن شوید مقدار مناسبی را هر شب دریافت می کنید. آیا نکات دیگری دارید که می تواند در مورد خواب به شما کمک کند؟ لطفا برخی را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

مراحل کم خوابی چیست؟

علائم کم خوابی گاهی اوقات به سختی قابل توجه است، بنابراین ممکن است از شکاف های سبک زندگی پر هیجان ما عبور کنید. اما نگران نباشید – ما شما را در این زمینه تحت پوشش قرار داده ایم. ابتدا باید توضیح دهیم که دو نوع کمبود خواب وجود دارد – مزمن و حاد.

نوع آخر، نوعی است که مثلاً وقتی یک شب کامل را در کالج یا دبیرستان می گذرانید، دارید. برخلاف این رویداد یک بار، محرومیت مزمن از خواب در نتیجه کمبود منظم خواب و از دست رفتن دوره خواب بسیار مورد نیاز ظاهر می شود.

مراحل معمولی فرآیند محرومیت از خواب عبارتند از:

  • افزایش خواب آلودگی و خستگی
  • بازه توجه کوتاه
  • تقلا برای تمرکز
  • عدم هوشیاری
  • احتمال تصادف بیشتر
  • داشتن مشکل در بیدار ماندن

مراقب باشید که علائم کم خوابی در بزرگسالان گریزان است و سعی کنید قبل از اینکه آسیب دائمی به سلامتی شما وارد کند، به موقع به آنها توجه کنید.

آیا می توانید از سال ها کم خوابی بهبود پیدا کنید؟

دانشمندان می گویند که امکان بهبودی از کمبود خواب برای مدت کوتاهی وجود دارد. اما هر چه زمان بیشتری را بدون خواب بگذرانیم، جبران آن دشوارتر می شود. اگر مدت زمان طولانی تری را صرف بیدار ماندن در تمام طول شب یا ضربه زدن به گونی در سه صبح می کنید، می توانید آن را با “تعطیلات طولانی روستایی” جبران کنید، همانطور که پسران فرقه فیلم بریتانیا انجام می دهند. من و وینل من کردم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بخوابید و باتری ها را شارژ کنید.

با این حال، اگر سال‌ها را بدون خواب کافی پشت سر گذاشته‌اید، بهبودی طولانی مدت طول می‌کشد. اگر در حال حاضر پیامدهای طولانی مدت محرومیت از خواب مانند دیابت، بیماری های قلبی عروقی یا بیماری های عصبی را تجربه نکرده اید، باید خود را خوش شانس بدانید. قدر این فرصت جدید برای یک زندگی سالم را بدانید، از این پس به چرخه خواب خود توجه کنید و از خطرات احتمالی کم خوابی اجتناب کنید.

در آن یادداشت …

با در نظر گرفتن چیزهایی، یک بیماری همه گیر بی خوابی در آمریکا وجود دارد. بسیاری از افراد از اختلالات خواب مختلفی رنج می برند که بر کیفیت زندگی و رفاه آنها تأثیر می گذارد.

امروز با کلینیک خواب آلاسکا تماس بگیرید @ ۹۰۷-۷۷۰-۹۱۰۴.

خواب خود را بهبود بخشید. زندگی خود را بهبود بخشید

کتاب الکترونیکی برای آپنه خواب



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر