بهترین مکمل ها برای آمادگی جسمانی || افزودنی برتر برای ورزشکاران CrossFit®


بهترین مکمل ها برای ورزش های کراس فیت / مکمل های اساسی برای ورزشکاران کراس فیت

تمرینات کراس فیت باعث ضربان قلب شما می شود. مصرف مکمل اولیه برای ورزشکاران کراس فیت این می تواند از سفر شما پشتیبانی کرده و آن را به سطح بعدی برساند. به سختی می توان کسی را در این رویداد دخیل دانست کراس فیت چیزی نشنید. و تعجب آور نیست – CrossFit® در بسیاری از سبک ها با استفاده از سیستم های انرژی متعدد ساخته شده است ، که برای مخاطبان زیادی بسیار جذاب است. بسیاری از تمرینات به تلاش بیشتری نیاز دارند تا شرکت کنندگان خسته و مجروح شوند. اگر می خواهید روند ساخت و تعمیر خود را جدی بگیرید ، آن را جدی بگیرید بهترین مکمل ها برای ورزش کراس فیت این مهم است.

حتما بخوانید: تمرین CrossFit چیست؟

هرچه سریعتر و م moreثرتر از جلسات آموزشی بی رحمانه بهبود یابید ، شانس شما برای بهبود آموزش بیشتر می شود. البته هیچ چیز مانند رژیم غذایی مناسب نیست که بتواند به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند ، اما برخی مکمل ها می توانند این مزیت جزئی را به شما بدهند. در زیر لیستی از م mostثرترین مکمل ها برای حمایت از سفر شما به سطح بعدی آمده است.

بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

کراتین

کراتین نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در بین ورزشکاران است ، بلکه یکی از م mostثرترین آنها نیز می باشد مکمل های برتر برای ورزشکاران کراس فیت در نظر گرفته شده. تحقیقات جامع تأثیر آن بر قدرت عضلات ، بهبود بین ورزش و سطح مقطع بافت ماهیچه ای (اندازه) را مستند کرده است. تحقیقات اخیر همچنین نشان داده است که این مکمل می تواند به استقامت قلب و همچنین استقامت ماهیچه ها کمک کند. این رویای یک ورزشکار کراس فیت است.

در صورت نیاز: 3 تا 5 گرم قبل و بعد از تمرین در روزهای تمرین و 3 تا 5 گرم از اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین مصرف کنید.

بتا آلانین یک مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت است

این اسید آمینه به عنوان یک شارژر خوب برای بافت ماهیچه عمل می کند و به شما این امکان را می دهد تا از انرژی بیشتری برای تمرین خود استفاده کنید. همچنین می تواند افزودن اسید لاکتیک به عضلات را به تاخیر اندازد و مدت زمان ورزش را طولانی کند. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد وقتی با کراتین ترکیب می شود ، تقریباً بر همه مزایای سلامتی تأثیر می گذارد!

در صورت نیاز: 2 تا 3 گرم با شیک قبل از ورزش ، ترجیحاً با کراتین.

پروتئین او

این مکمل پروتئینی پرانرژی یک عنصر برای همه علاقمندان به سلامتی است و یکی از بهترین مکمل ها برای تمرینات متقابل است. پروتئین آن برای هضم سریع برای کمک به بهبود عضلات طراحی شده است ، همچنین دارای مشخصات آمینو اسید کامل است که آن را مکمل کامل قبل و بعد از تمرین می کند. تحقیقات اخیر همچنین نشان داده است که می تواند گرسنگی را برای کسانی که به دنبال استفاده از آن برای اهداف کاهش وزن هستند اندکی کاهش دهد.

در صورت نیاز: ابتدا به عنوان مکمل قبل (20 تا 30 گرم) و بعد از تمرین (30 تا 40 گرم) برای حمایت از ریکاوری بعد از تمرین استفاده می شود. به راحتی می توانید پروتئین وی را در هر جایی از رژیم غذایی خود به عنوان مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت قرار دهید. برای کسانی که صبح زود بیرون می روند (20 تا 30 گرم) نه تنها برای راحتی ، بلکه برای کاهش سطح کورتیزول پس از بیدار شدن نیز مفید است.

مکمل تمرین کراس فیت: ال کارنیتین

کارنیتین (همچنین ال کارنیتین) همچنین ممکن است بهترین دوست CrossFitter باشد. این اسید آمینه به تبدیل اسیدهای چرب به انرژی کمک می کند تا تمرینات شما سریعتر و شدیدتر شود. کارنیتین موجود در گوشت گاو ، گوشت خوک ، شیر و آووکادو ، در میان سایر غذاها ، می تواند کمک بزرگی در تلاش شما برای رسیدن به سطح بعدی باشد.

در صورت نیاز: 1 تا 2 گرم دو بار در روز نزدیک زمان ورزش مصرف کنید!

منیزیم و روی

این دو ماده معدنی دارای مزایای زیادی هستند ، از جمله روی ، که به ترمیم و بازسازی بافت کمک می کند ، و منیزیم ، که به سیستم عصبی کمک می کند استراحت بهتری داشته باشد و بعد از آن استراحت کند. هر دو بعد از یک جلسه تمرین سنگین بهبود می یابند و استراحت با کیفیت را بهبود می بخشند ، بنابراین این دو مکمل بهترین مکمل ها برای ورزش کراس فیت در نظر گرفته شده.

در صورت لزوم در نامه: برای جذب بهتر و اجتناب از سایر تداخلات با ویتامین ها و مواد معدنی ، این دو را قبل از خواب با معده خالی مصرف کنید و از دوز توصیه شده توسط سازنده پیروی کنید.

مکمل های اصلی مولتی ویتامین / مواد معدنی برای ورزشکاران کراس فیت

البته ، مصرف ویتامین ها و مواد معدنی خوب به عنوان احتیاط می تواند به شما “اطمینان” دهد که می تواند در شدیدترین مرحله ورزش ضروری باشد. در این شرایط سخت ورزشی ، مولتی ویتامین / مواد معدنی برای جبران ریز مغذی های ضروری بدن ضروری است ، به طوری که از آنها به درستی استفاده شود و عملکرد ورزشی روزانه شما را افزایش داده و استرس را از بین ببرد. هرگونه کمبودی که باعث حذف وعده های غذایی شود. به

در صورت لزوم: یک مولتی ویتامین / مواد معدنی با کیفیت به عنوان بهترین مکمل برای تمرینات کراس فیت در پایان روز با آخرین وعده غذایی خود مصرف کنید. به این ترتیب ، هنگام خواب ، بدن شما مصالح ساختمانی مناسبی دارد که به ترمیم ، رشد و آماده شدن برای مرحله بعدی پیش رو کمک می کند!

حتما بخوانید: اطلاعات جامع در مورد ورزشهای کراس فیت

برنامه مکمل پیشرو برای ورزشکاران کراس فیت

مکمل توصیه شده ساعت چند و چند؟
کراتین 3-5 گرم قبل و بعد از تمرین و 3-5 گرم در اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون تمرین
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از ورزش
پروتئین او 20-30 گرم قبل از ورزش ، 30-40 گرم پس از ورزش و هر زمان دیگری که ممکن است رژیم کامل نداشته باشید
ال کارنیتین 1-2 گرم قبل و بعد از ورزش
منیزیم 450 میلی گرم در شب
فلز روی 30 میلی گرم در شب
مولتی ویتامین / مواد معدنی محصولی را پیدا کنید که 100٪ ریزمغذی های ضروری در شب داشته باشد

سوالات متداول در مورد بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

من خواندم که در صورت استفاده از کراتین ، باید مرحله “بارگذاری” را انجام دهید. آیا این درست است و اگر چنین است ، چقدر؟

در ابتدا ، توصیه می شود روزانه 20 گرم کراتین به مدت یک هفته مصرف کنید و سپس دوز “نگهدارنده” را هفته ها بعد ادامه دهید. با این حال ، تحقیقات نشان داده است که شروع دوز نگهدارنده 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش در بسیاری از مطالعات نتایج مشابهی را نشان داده است. این امر نه تنها در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود ، بلکه سیستم گوارش شما را نیز تسریع می کند!

چند دقیقه پس از مصرف بتا آلانین همیشه احساس سوزش روی پوست وجود دارد. چه چیزی باعث این می شود؟

یکی از دلایل می تواند اتصال بتا آلانین به گیرنده های عصبی باشد که باعث می شود بطور تصادفی بسوزد و احساس خارش / شوک در شما ایجاد شود. یکی دیگر از علل احتمالی (شاید علاوه بر واکنش عصبی) افزایش جریان خون به مویرگ های سطحی و در نتیجه قرمزی پوست است. اینها واکنشهای کاملاً بی خطر هستند که ممکن است با استفاده طولانی مدت ناپدید شوند یا نشوند!

من رژیم متعادلی دارم. آیا کسی مثل من به مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارد؟

در یک کلام بله! حتی برخی از متعادل ترین رژیم ها هنگام انجام تمرینات ورزشی شدید در بیشتر روزهای هفته به کمی “بیمه” در قالب مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارند. به همین ترتیب ، رژیم متعادل شما اغلب می تواند به دلیل تغییرات برنامه ، دوره های طولانی مدت استرس کار و / یا تغییر شیوه زندگی و در نتیجه اجبار رژیم غذایی ، تأثیر منفی داشته باشد!

به عنوان یک ورزشکار کراس فیت ، هدف من عضله سازی زیاد نیست. چرا به پروتئین بیشتری به شکل پروتئین نیاز دارم؟

پروتئین نه تنها به عضله سازی کمک می کند ، بلکه به بسیاری از عملکردها از جمله تولید و تنظیم انرژی کمک می کند ، سایر بافتهای حیاتی را که در حین ورزش تخلیه شده اند ، پر می کند و به روند بهبود کلی بین ورزش کمک می کند. علاوه بر این ، پروتئین آن یک پروتئین بسیار قابل هضم است که بدن را قادر می سازد بلافاصله روند بهبودی را آغاز کند.

آیا افزودن ZMA با مصرف جداگانه منیزیم و روی یکسان است؟

آره! با این حال ، اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 باعث آرامش می شود و محیط ایده آل را برای انجام روی و منیزیم تسهیل می کند. اما بله ، خرید محصولات مختلف نیز کارساز خواهد بود. مطمئن شوید که یک محصول قابل احترام خریداری کرده اید!

برای یافتن مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه آن بروید مکمل های بدنسازی و برای مشاهده مقالات دیگر در صفحه وبلاگ کیمیاگری کیتا

دیدگاهتان را بنویسید