اسکوپ سالم ترین بستنی های گیاهی را تهیه کنید


با این آموزش جامع و تخصصی با مقایسه تغذیه ای دسرهای محبوب منجمد ، نحوه انتخاب سالم ترین بستنی های گیاهی ، گیاهی و بدون لبنیات را بیاموزید.

چه کسی به یاد می آورد که بستنی های بدون شیر حتی فنجان های کوچک بلورهای خشک و یخ زده یا شیرینی گران قیمت و بدون کرم باشد؟ در حال حاضر ، خوشبختانه ، جایگزین های بی شماری برای دسرهای آجری وجود دارد که در بسیاری از موارد به اندازه بستنی های شیر دار موجود در قفسه ها هستند. اینها از محصولات نارگیل ، بادام زمینی ، بادام ، سویا ، جو دوسر گرفته تا گزینه های پسته یا نخودچی! این روزها واقعاً یک بستنی گیاهی ، گیاهی و بدون شیر برای همه وجود دارد! حتی بستنی فروشی ها اغلب چند نوع بستنی غیر لبنی مختلف دارند.

به جای خرید یک پیمانه بستنی بدون شیر ، سعی کنید “راهنمای قدم به قدم” “خامه خوب” خود را تهیه کنید.

با این حال ، مانند هر بستنی ، مهم است که مواد مغذی شناخته شده را در نظر داشته باشید. بنابراین ، چگونه می توانید داغترین بستنی گیاهی را پیدا کنید؟ با لیست مواد اولیه شروع کنید! به عنوان مثال ، برخی از پینت ها ممکن است حاوی مقادیر زیادی روغن های گرمسیری (نخل یا نارگیل) باشند که می تواند سطح چربی اشباع را افزایش دهد ، که با سطوح بالای کلسترول خون و خطر بیماری قلبی مرتبط است. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید ، قند افزودنی زیاد است -بستنی های بدون لبنی همیشه به اندازه بستنی های معمولی و شیر دار قند دارند. با این حال ، برخی فقط به شیرینی طبیعی میوه تکیه می کنند!

شیرینی جفت موز با یک بستنی ساده بدون وانیل در این اسپلیت موز گرم وگان خوب می شود.

برخی از جایگزین های بدون لبنیات ، مانند Halo Top ، دارای پروتئین بیشتری نسبت به سایرین هستند ، اما حتماً به اندازه وعده آن توجه کنید. معمولا ، آنها یک یا دو گرم بیشتر از پیشنهادات دیگر دارند. به طور کلی ، بهترین توصیه این است که فقط برچسب ها را نگه دارید ، به مواد تشکیل دهنده و حقایق تغذیه توجه کنید. علاوه بر این ، عاقلانه است که یک فنجان بستنی را در یک کاسه بریزید (معمولاً یک cup فنجان یک وعده است) ، به جای این که بعد از همه چیز که می دانید همه چیز ناپدید می شود ، از وان استفاده کنید! به این معنی که می توانید حداکثر 4 وعده را در یک وعده غذا میل کنید.

بستنی بر پایه گیاه جو دوسر

مشخصات تغذیه ای گیاهی

حقایق تغذیه ای در مورد بستنی های گیاهی (گیاهی) که معمولاً استفاده می شوند ، بدون شیر را بررسی کنید. بهترین گزینه این است که کل کالری ، چربی اشباع شده را حفظ کرده و شکر را به حداقل انتخاب سالم ترین دسرهای منجمد گیاهی اضافه کنید.

تولید – محصول

(1/2 فنجان)

کالری چربی (g) چربی سات (g) کل قندها (گرم) قندهای اضافه شده (گرم) کربوهیدرات (گرم) پروتئین (گرم)
مودی براونی آلدن 165 9 6 15 15 23 2
پسته غیر لبنی قطب شمال 40 0 0 5 5 9 1
کوکی کرم برولی بن اند و جری 233 11 8 21 21 35 2
غذای غیر قدرتمند فیش بن اند و جری 248 11 8 26 25 37 2
چیپس شکلاتی نعناع بریگر 143 8 6 14 14 18 1
هر تراشه جاوا 170 11 1.5 12 که 18 1
لیمو ساده کادو 170 12 1.5 13 که 18 1
سلام بلا قرمز خون نارنجی 128 0 0 32 28 32 0
سلام سوربت نارنگی خوب 135 0 0 32 28 32 0
نارگیل نارگیلی دسر منجمد غیر لبنی ارگانیک ، نارگیل نامحدود 280 17 15 12 که 16 1
نارگیل نارگیلی شیرین گیلاس آمارتتو 165 12 11 11 8 14 1
مشاغل میمون بدون لبنیات روشن 100 5 1.5 6 که 16 4
دسر منجمد روشن Ooey Gooey دارچین 90 2 0 7 که 20 3
کوکی و کرم پروژه Forager 233 12 8 21 21 26 1
پروژه Forager شکلات تلخ و شیرین 180 11 8 17 17 22 2
کره بادام زمینی فرنن 200 15 4 13 که 17 7
افراط توت فرنگی 90 5 4.5 11 که 13 1
Häagen-Dazs Amaretto Black Cherry Almon Tafé بدون شیر 240 9 2 23 که 37 2
Häagen-Dazs نارگیل کارامل نار-گاتاس 248 11 11 19 17 35 1
کیک تولد Halo Top Vegan 68 3 2 5 4 14 2
سلام جام کره ای بادام زمینی وگان 83 4 2 5 4 14 3
نمک دریایی بادام کارامل منجمد 218 11 4 14 9 25 5
قهوه Mauna Loa Kona 148 7 5 13 11 21 0
اولین جاده سنگی به سمت حنا 187 10 5 15 14 22 1
چای سبز از آقای دیویی 270 17 12 21 19 24 4
ادویه زردچوبه توسط آقای دیویی 260 15 2.5 21 19 29 6
نادا مو کلوچه هلو 135 6 5 11 2 17 1
بدون کیک پنیر توت فرنگی Moo 128 7 5 8 2 14 1
یا My Gelato Cake Walk 98 9 8 2 1 17 1
دسر منجمد شکلاتی بدون لبنیات شکلاتی 158 8 5 14 14 18 2
دارچین ریپل چورو 195 11 10 16 که 23 2
سامبازون اصلی Acai Berry Sorbet 128 4 1 14 14 26 1
خیلی خوشمزه شیرینی بدون شکلات شیر ​​نارگیل منجمد 150 8 8 که 14 19 2
خیلی خوشمزه شیرینی رایگان Snickerdoodle Cashew Milk شیرینی منجمد 188 10 7 18 17 25 2
کره نارگیل تست شده Sunscoop 180 10 9 15 که 20 1
Sunscoop Wildberry Crumble 170 9 7 15 که 21 1
SweetPea A ‘Cookies ra’ n Cream 210 10 7 20 19 30 3
استعدادهای درخشان آلفونسو انبه 120 0 0 26 20 30 1
Talents توت فرنگی Hibiscus Sorbet 113 0 0 26 24 29 0
توفوتتی وحشی توت عالی 190 9 2 19 که 24 2
توت فرنگی غیر شیری ترید جو با توت فرنگی بادام شکننده و آب نبات 195 8 6 17 15 29 1
انبه وحشی 128 5 1 17 16 21 1

به یاد داشته باشید: g = گرم ، میلی گرم = میلی گرم ، چربی سفت = چربی اشباع ، کربوهیدرات = کربوهیدرات ،

نوشته شده توسط کاترین اتکینسون ، با شارون پالمر ، MSFS ، RDN

برای سایر غذاهای سالم گیاهی ، وبلاگ های زیر را بررسی کنید:

6 نکته برای افزایش پروتئین در رژیم غذایی گیاهی
15 نکته مهم در مورد پرورش سبزیجات
5 نکته مهم برای سبز کردن بشقاب

عکس: Matcha Tea Nice Cream from کالیفرنیا وگان توسط شارون پالمر ، MSFS ، RDN

دیدگاهتان را بنویسید