اجتناب کرده اند چه غذاهایی برای دیابت اجتناب کنیم – بلاگ Credihealth


دیابت منصفانه بیماری مزمن است کدام ممکن است اشخاص حقیقی مسن را انتخاب کنید و انتخاب کنید جوان را با بیرون برای درمان سن، پیشینه خانوادگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره خرس تاثیر مکان ها. دیابت نوع ۱ را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوع ۲ طبقه بندی عمومی هستند. نوع ۲ معمولا در جای دیگر دیده تبدیل می شود در حالی کدام ممکن است نوع ۱ خردسالان، حتی کودکان را هدف مکان ها.

افزایش درجه انسولین را انتخاب کنید و انتخاب کنید عواقب

● درجه بالای انسولین باعث نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسانسور احتباس آب کدام ممکن است باعث افزایش فشار خون تبدیل می شود
● امنیت هیکل را کاهش می دهد
● با اشاره به خانمها، تخمدان خانمها ممکن است تستوسترون بیشتری ساخت تنبل کدام ممکن است در نتیجه PCOS تبدیل می شود.
● خطر آترواسکلروز تا حد زیادی {خواهد بود} کدام ممکن است ممکن است در نتیجه حمله قلبی شود
● افزایش چربی خون (VLDL) ممکن است {به دلیل} انسولین اضافی کدام ممکن است شبیه به کلسترول ناسالم است رخ دهد.
● آسیب عصبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخیل و پیش بینی بالقوه است خرس تأثیر قرار گیرد.
● سرانجام، درجه انسولین بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیر قابل مدیریت در نتیجه دیابت تبدیل می شود.

همراه با داروها، بازی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر بازی ها، وعده های غذایی، یعنی رژیم غذایی، عملکرد اصلی ای در بالای همه چیز را انتخاب کنید و انتخاب کنید مدیریت دیابت دارد. منصفانه رژیم غذایی خوشایند مهم بی نظیر معکوس کردن دیابت است. در همین جا، غذاهایی را کدام ممکن است اشخاص حقیقی تحت تأثیر دیابت باید اجتناب کرده اند آن اجتناب کنند، فهرست می کنیم.

غذاهایی کدام ممکن است در دیابت باید اجتناب کرده اند آنها اجتناب کرد

قوانین ۱: اجتناب کرده اند رژیم غذایی دارای شاخص گلیسمی اجتناب کنید.

شناخته شده به عنوان منصفانه دیابتی، باید به این سیستم غذایی دیابتی کدام ممکن است پزشکتان طرفدار می تنبل، پایبند باشید. مصرف کردن بخشها محدود قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید سدیم محدود ۹ تنها به افزایش درجه قند {کمک می کند}، اما علاوه بر این فشار خون را نیز خرس مدیریت . رژیم غذایی همراه خود شاخص گلیسمی بالا باعث جدا شدن بلافاصله قند در جریان خون تبدیل می شود. به همین دلیل باعث افزایش قند خون تبدیل می شود. همراه خود دیابت باید اجتناب کرده اند بلعیدن آن اجتناب کرد.

۱. چربی های ترانس

تحقیقات نماد می دهد کدام ممکن است چربی های ترانس مصنوعی انصافاًً ناسالم هستند. برای تثبیت اسیدهای چرب غیراشباع، هیدروژن اضافه تبدیل می شود. به همین دلیل، تکنیک خلقت در حال وقوع است. این ماده عمدتاً در خامه، مارگارین، اسپرد، کره بادام زمینی، دسر را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر محصولات پخته شده کشف شد تبدیل می شود. چربی های ترانس به طور قابل توجهی عمر مفید چرخ دنده غذایی را افزایش می دهند. این همراه خود از دوام به انسولین، افزایش تحریک، مشکلات قلبی، کاهش کلسترول خوشایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسیب به کار کردن شریانی گفته می شود. اگر محصولی همراه خود " نیمه هیدروژنه شده " بیشتر است اجتناب کرده اند آن اجتناب کنید.

۲. آب میوه

مطمئنا، آب میوه ها {برای حفظ} نشاط مفید هستند. با این حال اگر دیابت دارید، می توانید مقداری آب میوه به مقدار محدود بلعیدن کنید. آب میوه ها دارای شاخص گلیسمی بالایی هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بلافاصله بر درجه قند خون تأثیر می گذارند. اجتناب کرده اند این رو، اجتناب کرده اند نوشیدنی های گازدار را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر نوشیدنی های شیرین . به همین دلیل بیشتر است اجتناب کرده اند آب میوه های شیرین نشده هر دو میوه های استاندارد بیشترین استفاده را ببرید. فروکتوز شناخته شده به عنوان منصفانه نوشیدنی شیرین شده همراه خود شکر به وفور در آب میوه کشف شد تبدیل می شود. فروکتوز بالقوه است در نتیجه مشکلات قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید از دوام به انسولین شود.

۳. برنج سفید، نان سفید، پاستا

غذاهای سفید مشابه ماکارونی، نان را انتخاب کنید و انتخاب کنید برنج سرشار اجتناب کرده اند کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم فیبر هستند. این مخلوط باعث افزایش درجه قند خون ممکن است تبدیل می شود. به همین دلیل، مبادله غذاهای کم فیبر همراه خود چرخ دنده پر فیبر به میزان قابل توجهی درجه قند خون را کاهش می دهد. متنوع اجتناب کرده اند دیابتی ها دریافته اند کدام ممکن است کاهش کلسترول همراه خود غذاهای پر فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش فیبر به افزایش میکروبیوتای روده {کمک می کند} کدام ممکن است به آسانسور از دوام به انسولین {کمک می کند}.

۴. تنقلات پر شده با

تنقلات پر شده با غذاهای سالمی نیستند از آرد تصفیه شده ماده بی نظیر . وجود کربوهیدرات های فوری هضم درجه قند خون را برای عجله افزایش می دهد. بلعیدن آجیل هر دو سبزیجات کم کربوهیدرات در بین گرسنگی برای اداره کردن کارآمد دیابت طرفدار تبدیل می شود.

۵. عسل، شربت افرا

برای مبتلایان دیابتی بیشتر است اجتناب کرده اند بلعیدن شکر سفید، بیسکویت را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیرینی جات پرهیز کنند. افزایش قند خون روزی به نظر می رسد تبدیل می شود کدام ممکن است اجتناب کرده اند انواع تولید دیگری قند مشابه عسل، شربت افرا، شکر اسپرسو ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره استفاده شود. به همین دلیل، اگر درجه قند خون بالایی دارید، اجتناب کرده اند بلعیدن آنها اجتناب کنید.

۶. میوه خشک

چون آن است می دانیم در میوه های خشک ویتامین های غذایی، چرخ دنده معدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ریز مغذی های زیادی موجود است. هنگامی کدام ممکن است میوه خشک تبدیل می شود، اجتناب کرده اند بازو دادن آب رخ می دهد کدام ممکن است در نتیجه غلظت بعدی این چرخ دنده مغذی تبدیل می شود. در شبیه به زمان، درجه قند نیز محور تر تبدیل می شود. در حالی کدام ممکن است به مصرف کردن کشمش در نظر گرفته شده می کنید، کربوهیدرات آن ۴ برابر تا حد زیادی اجتناب کرده اند انگور است. اجتناب کرده اند این رو، میوه های خشک تشکیل کربوهیدرات بیشتری نسبت به میوه های معاصر هستند. {هیچ کس} نمی گوید دیابتی ها نباید میوه بخورند، با این حال می توانند اجتناب کرده اند میوه های کم قند استفاده کنند.

غذای فراوری شده

اجتناب کرده اند بلعیدن کربوهیدرات های فرآوری شده، نوشابه هر دو شکر اضافه شده مشابه کراکر را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیرینی ها هر دو آن را کاهش دهید. از درجه قند خون برای عجله افزایش خواهد یافت. چرخ دنده نگهدارنده اضافه شده در غذاهای پر شده با فرآوری شده تشکیل چرخ دنده شیمیایی هستند کدام ممکن است می توانند درجه قند خون را افزایش دهند. پس اجتناب کرده اند آنها دوری کنید.

قوانین ۲: کربوهیدرات بیش اجتناب کرده اند حد نخورید

برای مدیریت دیابت، مدیریت کربوهیدرات در رژیم غذایی حیاتی است. هیکل پس اجتناب کرده اند هضم کربوهیدرات ها را به گلوکز تغییر می تنبل. این باعث افزایش درجه قند خون تبدیل می شود. به همین دلیل، کربوهیدرات های شخصی را برای هر وعده غذایی محاسبه کنید. کربوهیدرات بیش اجتناب کرده اند حد ممکن است باعث افزایش وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش درجه قند خون شود. به خاطر داشته باشید کدام ممکن است ممکن است ساده می توانید نیمی اجتناب کرده اند انرژی روزانه شخصی را اجتناب کرده اند کربوهیدرات ها اکتسابی کنید. هر مقدار بیش اجتناب کرده اند نصف باعث افزایش درجه قند خون تبدیل می شود. به همین دلیل، اگر انرژی می خواست روزانه ممکن است ۱۶۰۰ است، باید ۷۰۰ به همان اندازه ۸۰۰ انرژی اجتناب کرده اند کربوهیدرات اکتسابی کنید.

اجتناب کرده اند کربوهیدرات های آسان اجتناب کنید از دارای شاخص گلیسمی بالایی هستند. الگوی هایی اجتناب کرده اند کربوهیدرات های آسان عبارتند اجتناب کرده اند: نان سفید، نوشابه، آرد، ماکارونی سفید، غلات را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره.

قوانین ۳: اجتناب کرده اند سبک مسکن ناسالم، سیگار کشیدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید الکل

مشکلات وزنی، سبک مسکن نامناسب، استرس، استعمال دخانیات را انتخاب کنید و انتخاب کنید الکل ممکن است خطر مسائل دیابت مشابه مشکلات قلبی، مشکلات کلیوی، آسیب عصبی، آسیب توجه را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره را افزایش دهد. متنوع اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی تحت تأثیر دیابت مزمن بالقوه است درد نوروپاتی دیابتی را تخصص کنند. به همین دلیل، محافظت وزن مفید، بازی مشترک، انصراف سیگار را انتخاب کنید و انتخاب کنید بلعیدن الکل، خواب کافی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مدیریت استرس روزانه اجتناب کرده اند طریق یوگا را انتخاب کنید و انتخاب کنید مدیتیشن برای مدیریت را انتخاب کنید و انتخاب کنید مدیریت کارآمد دیابت حیاتی است.

در همه زمان ها به ابزارهای این سیستم ریزی غذایی مشابه شاخص گلیسمی، شمارش کربوهیدرات ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید پشتیبانی برای اداره کردن درجه قند خون شخصی پایبند باشید. مصرف کردن ۳۰ خوب و دنج فیبر، ۲۰ نسبت پروتئین در روز را انتخاب کنید و انتخاب کنید محدود کننده کلسترول به ۲۰۰ میلی خوب و دنج در روز ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه درجه قند شخصی را مدیریت کنید. شناخته شده به عنوان مثال: سبزیجات غیر نشاسته ای مشابه گل کلم، کلم بروکلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلم را به وفور بلعیدن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه های کم کربوهیدرات مشابه هندوانه، تمشک، تمشک را انتخاب کنید و انتخاب کنید هلو را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن های غیراشباع مشابه روغن زیتون، آفتابگردان را انتخاب کنید و انتخاب کنید کانولا را در بخشها متداولمصرف کنید. آووکادو، دانه ها، نوشیدنی با بیرون سبک،
آب آسان هر دو گازدار {مفید است} دیابت معکوس.

کمترین

به طور معمول، به نیازها شخصی یعنی اجتناب اجتناب کرده اند قندهای مایع، کربوهیدرات های تصفیه شده، غلات فرآوری شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی های ناسالم پایبند باشید. مصرف کردن آنها در نتیجه افزایش ناگهانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید از حداکثر قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش مسائل دیابت B تبدیل می شود. داروها را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصلاح سبک مسکن به مدیریت درجه قند خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید حمایت اجتناب کرده اند کاهش درجه قند خون {کمک می کند}. همراه خود اجتناب اجتناب کرده اند آنها، می توانید حساسیت به انسولین را افزایش دهید کدام ممکن است ممکن است را مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری خطر ابتلا به مسائل دیابت را در بلند مدت کاهش می دهد.

منصفانه سبک مسکن مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید منصفانه رژیم غذایی خوشایند به تثبیت درجه قند خون {کمک می کند} کدام ممکن است به طور منظم در نتیجه این تبدیل می شود دیابت معکوس. همراه خود “۹” ادعا کردن به دیابت همراه خود آموزش داده شود تا حد زیادی با اشاره به بهتر از رژیم غذایی مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید این سیستم سبک مسکن اجتناب کرده اند این طریق شاد بمانید این سیستم وب مبتنی بر بازگشت دیابت اجتناب کرده اند Breathe Well-Being.

تذکر ندادن: اظهارات، بازخورد را انتخاب کنید و انتخاب کنید اظهارات {در این} نشریات صرفاً درمورد به نویسندگان را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشارکت کنندگان است را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۹ اجتناب کرده اند Credihealth را انتخاب کنید و انتخاب کنید سردبیر(ها).

همراه خود ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تصمیم بگیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود متخصصان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در محدوده دکتر متخصص را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلینیک صحیح، ارزیابی قیمت های معامله با اجتناب کرده اند امکانات مختلف را انتخاب کنید و انتخاب کنید {به روز} رسانی های پزشکی در پایان کمک بگیرید.